Oprogramowanie
Oprogramowanie dla firm Comarch ERP Optima, Comarch ERP XLNowoczesny system informatyczny kompleksowo wspomagający zarządzanie firmą.
Comarch ERP pozwala usprawnić wszystkie codzienne czynności poprzez ich automatyzację, dając równocześnie gwarancję bezpieczeństwa związaną z dostosowaniem do aktualnych przepisów.
Comarch ERP Optima to program stworzony dla małych i średnich firm z każdej branży. Składa się ze zintegrowanych (pracujących na jednej bazie danych) aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa. Zaufało nam już ponad 50 000 Klientów, co klasyfikuje Comarch ERP Optima jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm.
Comarch ERP XL - program do obsługi średnich i dużych przedsiębiorstw.
Od lat najchętniej wybierany system klasy ERP w Polsce – około 3600 klientów,
ma bogatą ofertę modułów wspierających każdy obszar działania firmy oraz profesjonalne rozwiązania branżowe stworzone na bazie wiedzy dziedzinowej oraz prac badawczo-rozwojowych. więcej » | ||||||||||||||
OptimaComarch Optima
Program stworzony dla małych i średnich firm. Zawiera wiele zintegrowanych modułów, takich jak: faktury, magazyn, kasa i bank, księgowość, środki trwałe, kadry i płace, obsługa serwisu, obieg dokumentów, analizy.
Comarch Optima znalazła uznanie zarówno w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędami. Z powodzeniem obsługuje też zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw. więcej » | ||||||||||||||
Subiekt GTIntuicyjny program do obsługi małych i średnich firm. Umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej. Wystawianie faktur, paragonów i wielu przydatnych dokumentów. Zawiera wiele zaawansowanych zestawień oprócz podstawowych raportów takich jak rejestr vat zakupów/sprzedaży czy remanent. Dzięki interfejsowi programistycznemu SFERA staje się potężnym narzędziem nawet w rękach początkującego programisty. więcej »
| ||||||||||||||
PC-MarketPC-Market 7 jest programem przeznaczonym do zarządzania sklepem,supermarketem,hurtownią oraz siecią sklepów.Program jest przejrzysty i prosty w obsłudze,w intuicyjny sposób pozwala zarządzać asortymentem towarowym oraz wykazem kontrahentów.
ul.Lwowska 74a
33-300 Nowy Sącz
604-517-526 // 18 441 33 05
www.elektronix.net.pl więcej » | ||||||||||||||
Zielony Plus dla Insert GTzielony PLUS dla InsERT GT to kolejny z serii PLUSÓW - pakietów stworzonych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.
Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.
PLUSY mogą być dobierane indywidualnie według potrzeb klienta, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.
Możliwości zielonego PLUSA dla InsERT GT
· Obsługa masy i objętości w dokumentach handlowych - do dokumentów handlowych zielony PLUS dla InsERT GT dodaje kolumny Masa i Objętość, które ułatwiają obsługę wielkich dostaw pakowanych np. na kontenery, tiry, statki. Kolumny te są automatycznie wyliczane z kartoteki towarów, dodano także parametr włączający podsumowanie obu kolumn oraz zaktualizowane zostały s więcej »
| ||||||||||||||
Subiekt Sprint 2Subiekt Sprint 2 to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.
Subiekt Sprint pozwala na maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców dzięki specjalnie zaprojektowanemu interfejsowi użytkownika oraz współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.). Zapewnia nie tylko szybką obsługę klientów, ale i sprawne zarządzanie sklepem.
System składa się z dwóch modułów – Sprzedaży i Zarządzania sklepem. Pierwszy umożliwia wystawianie paragonów i faktur, wyszukiwanie towarów i obsługę urządzeń zewnętrznych; drugi pozwala m.in. na kontrolę finansów i stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z Subiektem GT.
Dużą zaletą systemu, oprócz prostej obsług więcej »
| ||||||||||||||
Sfera dla Subiekta GTSfera dla Subiekta GT powstała z myślą o użytkownikach, którym zależy na rozbudowie funkcjonalności Subiekta GT. Sfera dla Subiekta GT otwiera zupełnie nowe możliwości wykorzystania Subiekta GT, czyni z niego produkt skrojony na potrzeby każdego użytkownika.
Sfera dla Subiekta GT stworzona została w oparciu o znane technologie COM i OLE Automation. Informatyk firmy lub serwisant bez problemu stworzą takie rozwiązania, które rozszerzą dotychczasową funkcjonalność i będą ułatwiały pracę w systemie, ściśle według potrzeb danej firmy.
Przykładowe rozwiązania dotyczące dopasowania Subiekta GT do potrzeb danej firmy, jakie mogą powstać w oparciu o Sferę dla Subiekta GT:
wystawianie faktur seryjnych, obsługiwanie zamówień składanych w sklepie internetowym, sterowanie zdarzeniami zewnętrznymi.
Opierając się na Sferze dla Subiekta GT można również stworzyć mechanizmy wykonywania operacji zbiorczych, na przykład:
zbiorcza kalkulacja cen; zbiorcza aktualizacja d więcej »
| ||||||||||||||
SelloSello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.
Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.
Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.
Strefa Sello udostępnia klientom strony internetowe zawi więcej »
| ||||||||||||||
Niebieski Plus dla Insert GTPLUS dla InsERT GT to seria rozszerzeń funkcjonalnych stworzona z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności. Każde z rozszerzeń zostało wyróżnione odpowiednim kolorem.
Dzięki PLUSOM systemy z linii InsERT GT zyskują nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów. Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości.
Pierwszy pakiet rozszerzenie to niebieski PLUS dla InsERT GT, który oferuje nową funkcjonalność do wszystkich systemów z linii InsERT GT, na wszystkich stanowiskach. Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA jest uaktualnienie programów do wersji 1.09.
Funkcjonalność niebieskiego PLUSA dla InsERT GT:
· Nowe algorytmy zdejmowania ze stanu FIFO/LIFO z uwzględnieniem daty ważności dostawy - dotychczas wśród parametrów określających, w jaki sposób mają być rozchodowane towary z magaz więcej »
| ||||||||||||||
Gestor GTGestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowa więcej »
| ||||||||||||||
Czerwony plus dla Insert GTCzerwony PLUS dla InsERT GT to specjalny pakiet rozszerzeń funkcjonalnych dla systemów z linii InsERT GT.
Jest to trzeci z serii PLUSÓW - pakietów stworzonych z myślą o firmach, którym w codziennej pracy niezbędny jest system o rozbudowanej funkcjonalności.
czerwony PLUS dla InsERT GT
Przy wykorzystaniu PLUSÓW możliwe jest stworzenie systemu spełniającego wymagania firm średniej wielkości. Systemy z linii InsERT GT zyskują dzięki PLUSOM nową rozbudowaną funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów i bez zastosowania dodatkowych narzędzi lub systemów.
Każdy z klientów może indywidualnie dobierać PLUSY według własnych potrzeb, w zależności od tego, jaka funkcjonalność jest mu niezbędna.
Koszty wdrożenia systemów InsERT GT oraz wybranych PLUSÓW są znacząco niższe od analogicznych rozwiązań o identycznej bądź podobnej funkcjonalności innych producentów.
Warunkiem koniecznym, by uruchomić PLUSA, jest uaktualnienie programów do wersji 1.19. Instalacja PLUSA przebiega w więcej »
| ||||||||||||||
Biuro GTBiuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.
Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niekt więcej »
| ||||||||||||||
Subiekt GTSubiekt GT to systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jest wszechstronny i ma rozbudowaną możliwości konfiguracji co czyni go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii pakietu InsERT GT, w którego skład wchodzą takie programy jak Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – oprogramowanie kadrowo-płacowe oraz Gestora GT – system klasy CRM . Motorem bazy danych jaki został zastosowany w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem. więcej »
| ||||||||||||||
Sale MLM - multi level marketing ERP system 0.18System zarządzania Sale_MLM (Multi Level Marketing) umożliwia zarządzanie organizacją o wielopoziomowej strukturze, gdzie na podstawie zawieranych umów zachodzi potrzeba złożonych obliczeń prowizji. Budowa naszego oprogramowania jest bardzo elastyczna, co umożliwia praktycznie dopasowanie aplikacji do warunków funkcjonowania każdego biznesu MLM.
Opis funkcjonalności modułu Sale MLM w OpenERP
Aplikacja Sale MLM z powodzeniem może służyć w każdej firmie, w której istnieje dział sprzedaży i gdzie liczone są prowizje na podstawie sprzedaży.
Mogą to być:
agencje ubezpieczeniowe
pośrednicy finansowi
doradcy kredytowi
firmy telekomunikacyjne
firmy kosmetyczne
firmy medyczne
firmy handlowe działające w kraju i globalnie, sieciowe więcej » | ||||||||||||||
Program NOTARIS 2.8.3Notaris system - pogram dla notariusza współdziałający z wyżej opisanymi aplikacjami umożliwiający prowadzenie wszystkich niezbędnych w kancelarii czynności związanych z codzienną mozolną pracą. Aplikacja – program składa się z modułów:
Moduł Księga -Repertorium A i Repertorium P
Moduł Skorowidz - osób biorących udział w czynności notarialnej
Moduł Kasa - faktury, przelewy, rozliczenia płatności, kasa fiskalna
Moduł Klienci – baza klientów, urzędów, gmin, sądów, organów administracji państwowej, kodów pocztowych.
Moduł Rejestr GIIF – rejestr kart transakcji
Moduł Kursy walut – umożliwia notariuszowi pobieranie automatyczne kursów walut
Moduł zestawienia i deklaracje podatkowe
Moduł ESP – elektroniczna skrzynka podawcza zapewniająca wymianę korespondencji elektronicznej przy użyciu mechanizmów zabezpieczenia danych bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Moduł Korespondencja – zapewnia obsługę wysyłania i odbierania papierowej korespondencji prowadzonej przez kancelarię notarialną więcej » | ||||||||||||||
ERP.internet.pl 1.0ERP.internet.pl to system klasy ERP.
Systemy zarządzania firmą nie muszą być drogie ...
Mając do czynienie i stykając się z różnymi rozwiązaniami, które są obecne na rynku (SAP, Navision, Comarch - Altum, Isof) zapewne zwrócili Państwo uwagą na ich koszt. Nasza firma od 1992 roku zajmuje się programowaniem i wdrażaniem systemów wspomagania pracy w biznesie nasze produkty Notaris ERP - system wspomagania pracy w notariacie, czy Polecony.comESP z powodzeniem zostały wdrożone w ponad 600 firmach na terenie całej Polski.
Obecnie do grona naszych produktów włączony został nowoczesny i innowacyjny system OpenERP. Wdrożenie tego systemu w Państwa przedsiębiorstwie daje możliwość zmniejszenie kosztów o koszty licencji, certyfikacji oraz o koszty narzutów pośredników handlowych.
Koszt kompletnego wdrożenia systemu zarządzania firmą negocjowany jest zawsze z naszym Klientem.
Aby dowiedzieć się więcej , skontaktuj się z nami ! Podstawową zasadą, która się kierujemy podczas wdrażania systemu. więcej » | ||||||||||||||
Program PRAWNIK 1.0Zalety programu PRAWNIK eRP
Program PRAWNIK eRP to innowacyjne i uniwersalne oprogramowanie ułatwiające pracę każdej firmy prawnej począwszy od małej kancelarii adwokackiej / radcowskiej a skończywszy na dużej korporacyjnej firmie prawnej.
PRAWNIK eRP - to system klasy ERP. Planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ang. Enterprise Resource Planning (ERP), tłumaczone przez producentów też jako Zaawansowane Zarządzanie Zasobami) – określenie klasy systemów informatycznych służących wspomaganiu zarządzania przedsiębiorstwem lub współdziałania grupy współpracujących ze sobą przedsiębiorstw, poprzez gromadzenie danych oraz umożliwienie wykonywania operacji na zebranych danych.
Wspomaganie to może obejmować wszystkie lub część szczebli zarządzania i ułatwia optymalizację wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa oraz zachodzących w nim procesów. więcej » | ||||||||||||||
System dla sektora ubezpieczeń KIS UbezpieczeniaSystem KIS Ubezpieczenia jest nowoczesnym systemem wspomagającym zarządzanie i działalność firm ubezpieczeniowych m.in. w zakresie Obsługi Polis (sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz obsługa Klientów), Likwidacji Szkód (obsługa likwidacji szkód/roszczeń), Wyliczania Rezerw, Obsługi Rent (ewidencja i nadzorowanie rent), Obsługi Pośredników Ubezpieczeniowych, Wyliczania Prowizji, Obsługi procesu Windykacji, Prowadzenia Sprawozdawczości, Prowadzenia Rozliczeń. Ważnym elementem jest System Raportowania wspomagający procesy decyzyjne zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i strategicznym. Dodatkowo rozwiązanie może być wyposażone w moduł e-Wnioski, który efektywnie zarządza procesem wypełniania i rejestrowania wniosków ubezpieczeniowych przez Internet. więcej » | ||||||||||||||
System do zarządzania procesami produkcyjnymi KPS ProdukcjaSystem KPS Produkcja jest systemem wspomagającym zarządzanie procesem produkcji m.in. w zakresie:
1.Technologii (definiowania w systemie procesów wytwórczych niezbędnych do wytworzenia wyrobu gotowego bądź półwyrobu oraz składu materiałowego),
2.Kalkulacji (pozwalającej na oszacowanie kosztu wytworzenia rozumianego jako sumy kosztu materiałów i robocizny),
3.Kart szarżowych (będących zapisem procesu produkcyjnego produkcji i związanych bezpośrednio z produktem),
4.Zleceń (kumulujących rożnego rodzaju informacje),
5.Przydziałów materiałowych do zleceń (co pozwala na uproszczone pobieranie z magazynów na produkcję wszystkich niezbędnych materiałów),
6.Magazynu (materiały i surowce) oraz szerokiego zakresu Raportów i Analiz.
Za skuteczne wykorzystanie maszyn i urządzeń odpowiada moduł RCPM (Rejestracja Czasu Pracy Maszyn i Urządzeń), który dostarcza także innych informacji mających wpływ na koszty produkcyjne (dot. przezbrojeń czy kalibracji). więcej » | ||||||||||||||
System dla firm produkcyjnych KMS Maintenance klasy CMMSSystem KMS Maintenance wspomaga zarządzanie utrzymaniem ruchu, gospodarką remontowo-konserwacyjną, gospodarką materiałową oraz gospodarką zaopatrzeniową nadzorując realizację wszelkich wykonywanych prac związanych z planowaniem, harmonogramowaniem i eksploatacją obiektów technicznych. System zawiera niezbędne funkcje do maksymalizowania efektywności zarządzania majątkiem i zasobami służb technicznych oraz minimalizowania kosztów administracyjnych, gospodarki remontowej i materiałowej.
Na system składa się kilka powiązanych ze sobą Modułów:
1.Wyposażenie - Ewidencja obiektów/urządzeń
2.Zlecenia robocze - Koordynacja działań naprawczych oraz minimalizacja czasu przestojów
3.Harmonogramowanie - Planowanie dostępności Personelu, maszyn i obiektów
4.Awarie - Terminalowe zgłoszenia, przydział oraz zamknięcie zleceń
5.Inżynierska baza danych
6.Magazyn
7.Gospodarka narzędziowa
8.Analiza kosztów
9.RCPMiDP i AKP więcej » |
Oprogramowanie
Oprogramowanie komputerowe pełni ogromną rolę w wyznaczeniu funkcjonalności naszego komputera. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrego systemu operacyjnego. Poprzez włączanie lub odinstalowywanie poszczególnych jego komponentów, możemy dopasować go do naszych upodobań i wymagań. Nasza praca lub studia czy hobby, wymagają często posiadania i zainstalowania na dysku specjalistycznych programów, takich jak chociażby edytory tekstów czy arkusze kalkulacyjne, a w wolnych chwilach wielu z nas chętnie przeniesie się w wirtualny świat gier komputerowych.