Oprogramowanie
WF-KaPeR BIZNESWF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Dzieki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci moze być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
WF-KaPeR dla Windows jest funkcjonalną kontynuacją dobrze znanej na polskim rynku wersji DOS-owej programu, obecnej na rynku od kilku lat. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych d więcej » | ||||||||||
WF-KaPeR STARTWF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Dzieki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci moze być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych.
WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego.
WF-KaPeR dla Windows jest funkcjonalną kontynuacją dobrze znanej na polskim rynku wersji DOS-owej programu, obecnej na rynku od kilku lat. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych d więcej » | ||||||||||
WF-FaKir BIZNESProgram WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych.
Może być stosowany:
jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu,
niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy.
Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych.
Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na:
pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie;
udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania fi więcej » | ||||||||||
WF-Mag PRESTIŻWbudowany moduł zamówień (w wariancie BIZNES i PRESTIŻ) pozwala na sprawne zarządzanie zapasami magazynowymi, a moduł rozrachunków i dokumentów finansowych, zapewnia rozliczanie i kontrole stanu płatności w oparciu o raporty kasowe i bankowe. Program w linii PRESTIŻ przystosowany jest do obsługi transakcji wewnatrzwspólnotowych oraz transakcji walutowych (sprzedaż/zakup, cenniki walutowe). Dodatkowo w tej linii system zawiera moduł produkcji pozwalający na sprawna kompletacje produktów z użyciem zamienników oraz moduł CRM - prosty w obsłudze mechanizm umożliwiający rejestracje zadań oraz zarządzanie relacjami z klientem.
WF-Mag dla Windows (SQL) jest funkcjonalną kontynuacją, dobrze znanej na polskim rynku, wersji DOS-owej programu. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych, bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. Nowa wersja programu jest w pełni zintegrowana i kompatybilna z więcej » | ||||||||||
WF-Mag BIZNESWF-Mag dla Windows składa się trzech podstawowych modułów:
modułu zarządzania magazynem – moduł przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo – wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy. Posiada wszystkie narzędzia potrzebne do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn.
modułu zarządzania sprzedażą - moduł przeznaczony jest do wspierania i automatyzowania wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży przeprowadzanymi przez firmy począwszy od ustalenia i kontroli właściwej polityki cenowej (cenniki) poprzez wystawianie i kontrolę stanu realizacji zamówień, wystawianie dokumentów handlowych kończąc na raportach osiągniętych przychodów, zysków czy rentowności firmy.
Moduł zarządzania sprzedażą wyposażony jest w wiele mechanizmów automatyzujących pracę zarówno osób związanych z fizycznym obrotem towarowym jak i osób dokumentujących ten obrót. Fakturowanie czy wystawianie innych dokumentów sprzedaży może zostać do maksimum zautomatyzo więcej » | ||||||||||
WFMag STARTProgram WF-Mag dla Windows przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności.
Zakres funkcjonalny programu WF-Mag dla Windows wariant START
Typ programu
Program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych oraz usług (program do wystawiania faktur);
Program do zarządzania sprzedażą mikroprzedsiębiorstw;
Informacje ogólne
Program umożliwia pracę wyłącznie na jednym stanowisku;
Program przeznaczony jest dla firm prowadzących krajowy obrót towarowy (także w walutach obcych)
Program zaprojektowano w technologii „klient – serwer” w oparciu o SQL Serwery firmy Microsoft;
Magazyny
Wariant START umożliwia korzystanie tylko z jednego magazynu;
Rozchodowanie towarów z magazynu może odbywać zgodnie z następującymi metodami:
FIFO - pierwsze weszło pierwsze wyszło;
LIFO - ostatnie weszło, pierwsze wyszło;
Wyboru z konkretnej dostawy;
Ewidencja więcej »
| ||||||||||
Zarządzanie systemami (outsourcing)Zlecanie pojedynczych procesów administracyjnych podwykonawcom prowadzi w wielu przedsiębiorstwach do optymalizacji organizacji i związanej z tym wyraźnej oszczędności kosztów. BTC przejmuje za Państwa całkowicie pracę, konserwację i nadzór środowiska IT w przedsiębiorstwie. W ten sposób posiadają Państwo w dalszym ciągu bezpośredni dostęp do wszystkich systemów i możliwość ograniczenia liczby etatów w IT. Nasze duże doświadczenie z produktami SAP, Microsoft, Citrix, Oracle i IXOS tworzą podstawę stabilnej pracy Państwa systemów w outsourcingu. Dzięki rozwiązaniom outtaskingowym BTC, możecie Państwo w pełni skoncentrować się na ważnych zadaniach biznesowych. więcej » | ||||||||||
Integracja systemów IT i aplikacjiNasze codzienne wyzwanie to optymalna integracja procesów w Państwa środowisku IT. W tym celu korzystamy z wysoko wydajnych i standardowych produktów, optymalizujemy je do Państwa wymagań poprzez parametryzację, tam gdzie nie przynosi to spodziewanych rezultatów, rozwijamy nowe oprogramowanie. Wykorzystując integrację systemów i technologie portalowe redukujemy złożoność środowisk IT do przyjaznych dla użytkowników aplikacji. więcej » | ||||||||||
BILLING: SAP IS-U, easy+Rozwiązania branżowe SAP IS-U i easy+ dedykowane są dla przedsiębiorstw energetycznych do obsługi informatycznej zliberalizowanego rynku energii.
Systemy SAP IS-U i easy+ wspierają procesy fakturowania i windykacji oraz oferują funkcje CRM. SAP IS-U dostarcza narzędzia do zarządzania zakupami
i rozliczania energii, easy+ udostępnia moduł do obsługi przyłączania nowych odbiorców energii. Dla przedsiębiorstw małych i średnich zalecamy wdrażanie prekonfigurowanych systemów SAP IS-U i easy+, będących w ofercie BTC. Oba systemy sprawdziły się w trakcie licznych projektów w małych i średnich firmach energetycznych. więcej » | ||||||||||
Telemechanika i wielkoformatowe ściany graficzneFirma Mauell istnieje na rynku niemieckim już od ponad 50 lat. Jako jedna z pierwszych firm opatentowała projekt produkowanych na szeroką skalę mozaikowych tablic synoptycznych. Firma Mauell znana jest na świecie przede wszystkim z produkcji njwyższej jakości, nowoczesnych systemó telemetrii oraz cieszących się uznaniem w dziedzinie projekcji wielkoformatowej systemów ścian graficznych z tylną projekcją. Dostarczane rozwiązania przeznaczone są do sterowania procesami w różnych gałęziach przemysłu o różnym stopniu skomplikowania, obsługującym od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy sygnałów w postaci pomiarów, stanów, ostrzeżeń i sterowań. Modułowość rozwiązań sterowników, wbudowane inteligentne mechanizmy, interfejs www, czy współpraca z kilkoma systemami nadzoru jednocześnie oraz realizowana funkcjonalność, spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony firmy z branży elektroeneregtycznej oraz gazowej w całej Europie. więcej » | ||||||||||
NOD32 Antivirus 5ESET NOD32 ANTYVIRUS 5 - Bardzo szybki, skuteczny, w pełni automatyczny. Nie spowalnia komputera i zapwenia dokładną ochronę. Maniax Poleca. Więcej szczegółów na www.sklep.maniax.pl więcej »
| ||||||||||
Zarządzanie stacjami paliw McSpalProgram służący do zarządzania stacjami paliw. Prowadzenie sprzedaży, ewidencja dostaw, raporty, automatyka dystrybutorów. Wydruk faktur i dokumentów fiskalnych. więcej » | ||||||||||
CDN XLOpracowany przez firmę Comarch S.A. z Krakowa, zintegrowany, wielojęzyczny system klasy ERP wspomagający zarządzanie firmą. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności zapewnia pełne wsparcie i automatyzację procesów biznesowych.
Sukces w wymiarze CDN XL:
- Automatyzacja prac oraz minimalizacja ryzyka powstawania błędów w toku wykonywania operacji na dużych zbiorach danych
- Optymalizacja wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa oraz kontrola i poprawa produktywności
- Oszczędność czasu i kosztów związanych z jednokrotnym wprowadzaniem danych do systemu
Moduły programu:
Administrator
Sprzedaż
Zamówienia
Pulpit Kontrahenta
Import
Produkcja
Projekty
Księgowość
Serwis
Środki Trwałe
CRM
Business Intelligence
Modelowanie Procesów
Human Resources
Wymiana Danych
Rozszerzenia Funkcjonalne
Comarch iSklep24 więcej »
| ||||||||||
Comarch OPTIMAComarch OPT!MA nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego głowne zalety to:
- pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz dzięki pracy na jednej bazie danych
- w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów
- program zawsze zgodny z przepisami
- możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci
Moduły programu:
Okno Informacji Bieżących
Kasa/Bank (Rozliczenia)
Faktury (Proste fakturowanie)
Handel (Pełna obsługa magazynu i fakturowanie)
iSklep24 (Sprzedaż w internecie)
Detal (Sprzedaż detaliczna)
Serwis (Usługi serwisowe)
Obieg Dokumentów
CRM (Obsługa klientów, planowanie pracy)
Comarch Mobile(Mobilna sprzedaż)
Analizy
Pulpit Menadżera (Zdalne zarządzanie)
Biuro Rachunkowe
Księga Podatkowa (Prowadzenie KPiR)
Księga Handlowa (Pełna księgowość)
Środki Trwałe (Ewidencja ŚT)
Płace i Kadry
Internetowa Wymiana Dokumentów
Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi więcej »
| ||||||||||
Master Collection CS5.5Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection — przewodnik telesprzedaży Pakiet umożliwia tworzenie materiałów dla nowych urządzeń i dostosowywanie projektów do różnych formatów. Język HTML5 w programie Adobe Dreamweaver® CS5.5 i rozszerzona obsługa wielu platform w programie Flash® Professional CS5.5 oferują szereg opcji programowania. Program Adobe Premiere® Pro CS5.5 usprawnia edytowanie wideo, a w programie InDesign® CS5.5 można opracowywać nowe materiały przeznaczone do czytania. Teraz pakiet Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection zawiera programy Adobe Audition® CS5.5 i Flash Builder™ 4.5 Premium, dzięki czemu pozwala dotrzeć do odbiorców na wiele nowych sposobów. więcej » | ||||||||||
Production Premium CS5.5Creative Suite 5 Production Premium to pakiet aplikacji Adobe, który umożliwia produkcję wideo, animacji, efektów wizualnych oraz zawartości interaktywnej. więcej » | ||||||||||
Design Premium CS5.5Zawiera najnowsze wersje programów Adobe Photoshop Extended, Illustrator, InDesign, Dreamweaver, Flash Professional, Flash Catalyst, Fireworks i Acrobat Pro, a także dodatkową subskrypcję usług online Adobe CS Live.
Spójny interfejs użytkownika programów firmy Adobe
Spójne podejście do interfejsu użytkownika we wszystkich programach pakietu CS5 Design Premium umożliwia szybką i intuicyjną pracę. Dzięki temu nauka obsługi zajmuje mniej czasu i można bardziej skupić się na projektowaniu.
Wydajne działanie w nowszych systemach operacyjnych
Oprogramowanie pozwala w pełni skorzystać z wydajności nowszych systemów operacyjnych firm Apple i Microsoft, dzięki czemu praca staje się szybsza. Program Photoshop CS5 oferuje macierzystą obsługę technologii 64-bitowej, co oznacza wyjątkowo sprawne edytowanie obrazów niezależnie od stosowanej platformy komputerowej. więcej » | ||||||||||
Photoshop PL CS5Oprogramowanie Adobe Photoshop CS5 wprowadza nową jakość narzędzi do obróbki grafiki cyfrowej i zdjęć, przełomowe funkcje zaawansowanego zaznaczania na obrazach, retuszowania obrazów i realistycznego malowania, a także szeroką gamę usprawnień dotyczących obiegów pracy i wydajności.
Ułatwione zaznaczanie złożonych elementów Nowość!
Zaznaczenie konkretnych obszarów zdjęcia wymaga mniejszej liczby kliknięć. Nowe narzędzia dopasowujące pozwalają łatwo zaznaczać złożone elementy obrazu, takie jak włosy, usuwać kolor tła w pobliżu krawędzi zaznaczenia oraz automatycznie modyfikować krawędzie zaznaczenia i idealnie dopracowywać maski.
Wypełnianie z uwzględnianiem zawartości Nowość!
Po usunięciu dowolnego szczegółu lub obiektu z obrazu funkcja wypełniania z uwzględnieniem zawartości magicznie wypełni puste miejsce. Ta przełomowa technologia dopasowuje oświetlenie, tony i szumy w celu uzyskania takiego efektu, jakby usuniętej zawartości nigdy tam nie było. więcej » | ||||||||||
Oracle Business IntelligenceGłównym celem systemu jest zapewnienie kadrze zarządzającej dostępu do informacji niezbędnych do sprawnego funkcjonowania, zarządzania i zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Jako partner biznesowy firmy Oracle firma Softelnet oferuje kompleksowe rozwiązanie do analizy danych biznesowych przedsiębiorstwa. więcej » | ||||||||||
System Zarządzania Biurem Tłumaczeń On-line (BTO System)System składa się z trzech modułów:
Moduł Zarządzanie Moduł Tłumacz Moduł Klient
Moduł Zarządzanie, to główna część systemu przeznaczona dla pracowników biura (część związana z obsługą zleceń) oraz dla właściciela biura tłumaczeń (część administracyjna).
Moduł Tłumacz, to część systemu przeznaczona dla tłumaczy pracujących lub współpracujących z biurem tłumaczeń .
Moduł Klient, to część systemu przeznaczona dla Klientów korzystających z usług biura tłumaczeń.
Więcej informacji: http://blobit.pl/site_html/oprogramowanie-dla-biur-tlumaczen.html więcej » |
Oprogramowanie
Oprogramowanie komputerowe pełni ogromną rolę w wyznaczeniu funkcjonalności naszego komputera. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrego systemu operacyjnego. Poprzez włączanie lub odinstalowywanie poszczególnych jego komponentów, możemy dopasować go do naszych upodobań i wymagań. Nasza praca lub studia czy hobby, wymagają często posiadania i zainstalowania na dysku specjalistycznych programów, takich jak chociażby edytory tekstów czy arkusze kalkulacyjne, a w wolnych chwilach wielu z nas chętnie przeniesie się w wirtualny świat gier komputerowych.