Urządzenia i akcesoria komputerowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Oprogramowanie

Oprogramowanie

Produkty od 501 do 520 z 612

WF-KaPeR BIZNES

 WF-KaPeR BIZNES

WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Dzieki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci moze być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych. WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego. WF-KaPeR dla Windows jest funkcjonalną kontynuacją dobrze znanej na polskim rynku wersji DOS-owej programu, obecnej na rynku od kilku lat. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych d więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 971.7 zł

WF-KaPeR START

 WF-KaPeR START

WF-KaPeR dla Windows jest systemem przeznaczonym do prowadzenia księgowości opartej na księdze przychodów i rozchodów lub ryczałtowej ewidencji sprzedaży. Dzieki możliwości obsługi wielu podmiotów gospodarczych oraz możliwości pracy w sieci moze być z powodzeniem używany również przez biura rachunkowe. Program umożliwia obliczanie i drukowanie deklaracji podatkowych, rozliczanie prywatnych samochodów, emisję dokumentów księgowych i wiele innych. WF-KaPeR dla Windows zawiera mechanizm ewidencjonowania środków trwałych oraz odliczania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych. Umożliwia ewidencję wyposażenia zakupionego dla potrzeb firmy nie sklasyfikowanego jako środki trwałe. W zależności od wariantu program pozwala także na obsługę wynagrodzeń oraz tworzenia deklaracji dla ZUS i Urzędu Skarbowego. WF-KaPeR dla Windows jest funkcjonalną kontynuacją dobrze znanej na polskim rynku wersji DOS-owej programu, obecnej na rynku od kilku lat. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych bogatych d więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 356.7 zł

WF-FaKir BIZNES

 WF-FaKir BIZNES

Program WF-FaKir dla Windows jest programem finansowo – księgowym przeznaczonym do obsługi księgowości w przedsiębiorstwach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych. Może być stosowany: jako element składowy systemu zarządzania firmami Asseco WAPRO i współpracować z innymi aplikacjami tego systemu, niezależnie, jako samodzielny program finansowo – księgowy. Program wyposażony został we wszystkie wymagane przepisami prawa mechanizmy potrzebne do księgowania bieżącej działalności podmiotów gospodarczych zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych. Wieloletni rozwój programu, w dużej mierze oparty o doświadczenia szerokich rzesz jego użytkowników, ukierunkowany jest na: pełną automatyzację wszystkich możliwych operacji niewymagających decyzji księgowego. Pozwoliło to obniżyć do minimum pracochłonność związaną z wprowadzaniem i dekretacją dokumentów w programie; udostępnienie w postaci przetworzonej danych finansowo – księgowych, wymaganych w procesach zarządzania fi więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 1832.7 zł

WF-Mag PRESTIŻ

 WF-Mag PRESTIŻ

Wbudowany moduł zamówień (w wariancie BIZNES i PRESTIŻ) pozwala na sprawne zarządzanie zapasami magazynowymi, a moduł rozrachunków i dokumentów finansowych, zapewnia rozliczanie i kontrole stanu płatności w oparciu o raporty kasowe i bankowe. Program w linii PRESTIŻ przystosowany jest do obsługi transakcji wewnatrzwspólnotowych oraz transakcji walutowych (sprzedaż/zakup, cenniki walutowe). Dodatkowo w tej linii system zawiera moduł produkcji pozwalający na sprawna kompletacje produktów z użyciem zamienników oraz moduł CRM - prosty w obsłudze mechanizm umożliwiający rejestracje zadań oraz zarządzanie relacjami z klientem. WF-Mag dla Windows (SQL) jest funkcjonalną kontynuacją, dobrze znanej na polskim rynku, wersji DOS-owej programu. Jest on wynikiem połączenia dotychczasowych, bogatych doświadczeń firmy, jako producenta aplikacji biznesowych, z możliwościami jakie daje zastosowanie najnowszych technologii informatycznych. Nowa wersja programu jest w pełni zintegrowana i kompatybilna z więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 1955.7 zł

WF-Mag BIZNES

 WF-Mag BIZNES

WF-Mag dla Windows składa się trzech podstawowych modułów: modułu zarządzania magazynem – moduł przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo – wartościowej oraz zarządzania gospodarką magazynową firmy. Posiada wszystkie narzędzia potrzebne do pełnej automatyzacji pracy osób obsługujących magazyn. modułu zarządzania sprzedażą - moduł przeznaczony jest do wspierania i automatyzowania wszystkich procesów związanych z transakcjami sprzedaży przeprowadzanymi przez firmy począwszy od ustalenia i kontroli właściwej polityki cenowej (cenniki) poprzez wystawianie i kontrolę stanu realizacji zamówień, wystawianie dokumentów handlowych kończąc na raportach osiągniętych przychodów, zysków czy rentowności firmy. Moduł zarządzania sprzedażą wyposażony jest w wiele mechanizmów automatyzujących pracę zarówno osób związanych z fizycznym obrotem towarowym jak i osób dokumentujących ten obrót. Fakturowanie czy wystawianie innych dokumentów sprzedaży może zostać do maksimum zautomatyzo więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 848.7 zł

WFMag START

 WFMag START

Program WF-Mag dla Windows przeznaczony jest do prowadzenia ewidencji towarowo-wartościowej w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych, o różnym profilu działalności. Zakres funkcjonalny programu WF-Mag dla Windows wariant START Typ programu Program do fakturowania sprzedaży towarów handlowych oraz usług (program do wystawiania faktur); Program do zarządzania sprzedażą mikroprzedsiębiorstw; Informacje ogólne Program umożliwia pracę wyłącznie na jednym stanowisku; Program przeznaczony jest dla firm prowadzących krajowy obrót towarowy (także w walutach obcych) Program zaprojektowano w technologii „klient – serwer” w oparciu o SQL Serwery firmy Microsoft; Magazyny Wariant START umożliwia korzystanie tylko z jednego magazynu; Rozchodowanie towarów z magazynu może odbywać zgodnie z następującymi metodami: FIFO - pierwsze weszło pierwsze wyszło; LIFO - ostatnie weszło, pierwsze wyszło; Wyboru z konkretnej dostawy; Ewidencja więcej »
Dodano: 2012-01-06
Asseco WAPROCena: 359.7 zł

Format nośnika:cd

Zarządzanie systemami (outsourcing)

 Zarządzanie systemami (outsourcing)

Zlecanie pojedynczych procesów administracyjnych podwykonawcom prowadzi w wielu przedsiębiorstwach do optymalizacji organizacji i związanej z tym wyraźnej oszczędności kosztów. BTC przejmuje za Państwa całkowicie pracę, konserwację i nadzór środowiska IT w przedsiębiorstwie. W ten sposób posiadają Państwo w dalszym ciągu bezpośredni dostęp do wszystkich systemów i możliwość ograniczenia liczby etatów w IT. Nasze duże doświadczenie z produktami SAP, Microsoft, Citrix, Oracle i IXOS tworzą podstawę stabilnej pracy Państwa systemów w outsourcingu. Dzięki rozwiązaniom outtaskingowym BTC, możecie Państwo w pełni skoncentrować się na ważnych zadaniach biznesowych. więcej »
Dodano: 2012-01-04
Brak danych

Integracja systemów IT i aplikacji

 Integracja systemów IT i aplikacji

Nasze codzienne wyzwanie to optymalna integracja procesów w Państwa środowisku IT. W tym celu korzystamy z wysoko wydajnych i standardowych produktów, optymalizujemy je do Państwa wymagań poprzez parametryzację, tam gdzie nie przynosi to spodziewanych rezultatów, rozwijamy nowe oprogramowanie. Wykorzystując integrację systemów i technologie portalowe redukujemy złożoność środowisk IT do przyjaznych dla użytkowników aplikacji. więcej »
Dodano: 2012-01-04
Brak danych

BILLING: SAP IS-U, easy+

 BILLING: SAP IS-U, easy+

Rozwiązania branżowe SAP IS-U i easy+ dedykowane są dla przedsiębiorstw energetycznych do obsługi informatycznej zliberalizowanego rynku energii. Systemy SAP IS-U i easy+ wspierają procesy fakturowania i windykacji oraz oferują funkcje CRM. SAP IS-U dostarcza narzędzia do zarządzania zakupami i rozliczania energii, easy+ udostępnia moduł do obsługi przyłączania nowych odbiorców energii. Dla przedsiębiorstw małych i średnich zalecamy wdrażanie prekonfigurowanych systemów SAP IS-U i easy+, będących w ofercie BTC. Oba systemy sprawdziły się w trakcie licznych projektów w małych i średnich firmach energetycznych. więcej »
Dodano: 2012-01-04
Brak danych

Telemechanika i wielkoformatowe ściany graficzne

 Telemechanika i wielkoformatowe ściany graficzne

Firma Mauell istnieje na rynku niemieckim już od ponad 50 lat. Jako jedna z pierwszych firm opatentowała projekt produkowanych na szeroką skalę mozaikowych tablic synoptycznych. Firma Mauell znana jest na świecie przede wszystkim z produkcji njwyższej jakości, nowoczesnych systemó telemetrii oraz cieszących się uznaniem w dziedzinie projekcji wielkoformatowej systemów ścian graficznych z tylną projekcją. Dostarczane rozwiązania przeznaczone są do sterowania procesami w różnych gałęziach przemysłu o różnym stopniu skomplikowania, obsługującym od kilkuset do kilkudziesięciu tysięcy sygnałów w postaci pomiarów, stanów, ostrzeżeń i sterowań. Modułowość rozwiązań sterowników, wbudowane inteligentne mechanizmy, interfejs www, czy współpraca z kilkoma systemami nadzoru jednocześnie oraz realizowana funkcjonalność, spotykają się z dużym zainteresowaniem ze strony firmy z branży elektroeneregtycznej oraz gazowej w całej Europie. więcej »
Dodano: 2012-01-04
Mauell GmbH

NOD32 Antivirus 5

 NOD32 Antivirus 5

ESET NOD32 ANTYVIRUS 5 - Bardzo szybki, skuteczny, w pełni automatyczny. Nie spowalnia komputera i zapwenia dokładną ochronę. Maniax Poleca. Więcej szczegółów na www.sklep.maniax.pl więcej »
Dodano: 2011-12-22
ESETCena: 109 zł

Ważność licencji:24 miesiące
Liczba użytkowników:1 szt.
Format nośnika:cd
Wersja produktu:5
Wersja językowa:polska

Zarządzanie stacjami paliw McSpal

Program służący do zarządzania stacjami paliw. Prowadzenie sprzedaży, ewidencja dostaw, raporty, automatyka dystrybutorów. Wydruk faktur i dokumentów fiskalnych. więcej »
Dodano: 2011-12-12
Mc Comp

CDN XL

 CDN XL

Opracowany przez firmę Comarch S.A. z Krakowa, zintegrowany, wielojęzyczny system klasy ERP wspomagający zarządzanie firmą. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności zapewnia pełne wsparcie i automatyzację procesów biznesowych. Sukces w wymiarze CDN XL: - Automatyzacja prac oraz minimalizacja ryzyka powstawania błędów w toku wykonywania operacji na dużych zbiorach danych - Optymalizacja wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa oraz kontrola i poprawa produktywności - Oszczędność czasu i kosztów związanych z jednokrotnym wprowadzaniem danych do systemu Moduły programu: Administrator Sprzedaż Zamówienia Pulpit Kontrahenta Import Produkcja Projekty Księgowość Serwis Środki Trwałe CRM Business Intelligence Modelowanie Procesów Human Resources Wymiana Danych Rozszerzenia Funkcjonalne Comarch iSklep24 więcej »
Dodano: 2011-12-07
COMARCH

Ważność licencji:12 miesiące

Comarch OPTIMA

 Comarch OPTIMA

Comarch OPT!MA nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego głowne zalety to: - pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz dzięki pracy na jednej bazie danych - w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów - program zawsze zgodny z przepisami - możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci Moduły programu: Okno Informacji Bieżących Kasa/Bank (Rozliczenia) Faktury (Proste fakturowanie) Handel (Pełna obsługa magazynu i fakturowanie) iSklep24 (Sprzedaż w internecie) Detal (Sprzedaż detaliczna) Serwis (Usługi serwisowe) Obieg Dokumentów CRM (Obsługa klientów, planowanie pracy) Comarch Mobile(Mobilna sprzedaż) Analizy Pulpit Menadżera (Zdalne zarządzanie) Biuro Rachunkowe Księga Podatkowa (Prowadzenie KPiR) Księga Handlowa (Pełna księgowość) Środki Trwałe (Ewidencja ŚT) Płace i Kadry Internetowa Wymiana Dokumentów Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi więcej »
Dodano: 2011-12-07
COMARCH

Ważność licencji:12 miesiące
Wersja produktu:2012

Master Collection CS5.5

 Master Collection CS5.5

Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection — przewodnik telesprzedaży Pakiet umożliwia tworzenie materiałów dla nowych urządzeń i dostosowywanie projektów do różnych formatów. Język HTML5 w programie Adobe Dreamweaver® CS5.5 i rozszerzona obsługa wielu platform w programie Flash® Professional CS5.5 oferują szereg opcji programowania. Program Adobe Premiere® Pro CS5.5 usprawnia edytowanie wideo, a w programie InDesign® CS5.5 można opracowywać nowe materiały przeznaczone do czytania. Teraz pakiet Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection zawiera programy Adobe Audition® CS5.5 i Flash Builder™ 4.5 Premium, dzięki czemu pozwala dotrzeć do odbiorców na wiele nowych sposobów. więcej »
Dodano: 2011-11-30
AdobeCena: 11700 zł

Production Premium CS5.5

 Production Premium CS5.5

Creative Suite 5 Production Premium to pakiet aplikacji Adobe, który umożliwia produkcję wideo, animacji, efektów wizualnych oraz zawartości interaktywnej. więcej »
Dodano: 2011-11-30
AdobeCena: 9790 zł

Design Premium CS5.5

 Design Premium CS5.5

Zawiera najnowsze wersje programów Adobe Photoshop Extended, Illustrator, InDesign, Dreamweaver, Flash Professional, Flash Catalyst, Fireworks i Acrobat Pro, a także dodatkową subskrypcję usług online Adobe CS Live. Spójny interfejs użytkownika programów firmy Adobe Spójne podejście do interfejsu użytkownika we wszystkich programach pakietu CS5 Design Premium umożliwia szybką i intuicyjną pracę. Dzięki temu nauka obsługi zajmuje mniej czasu i można bardziej skupić się na projektowaniu. Wydajne działanie w nowszych systemach operacyjnych Oprogramowanie pozwala w pełni skorzystać z wydajności nowszych systemów operacyjnych firm Apple i Microsoft, dzięki czemu praca staje się szybsza. Program Photoshop CS5 oferuje macierzystą obsługę technologii 64-bitowej, co oznacza wyjątkowo sprawne edytowanie obrazów niezależnie od stosowanej platformy komputerowej. więcej »
Dodano: 2011-11-30
AdobeCena: 8700 zł

Photoshop PL CS5

 Photoshop PL CS5

Oprogramowanie Adobe Photoshop CS5 wprowadza nową jakość narzędzi do obróbki grafiki cyfrowej i zdjęć, przełomowe funkcje zaawansowanego zaznaczania na obrazach, retuszowania obrazów i realistycznego malowania, a także szeroką gamę usprawnień dotyczących obiegów pracy i wydajności. Ułatwione zaznaczanie złożonych elementów Nowość! Zaznaczenie konkretnych obszarów zdjęcia wymaga mniejszej liczby kliknięć. Nowe narzędzia dopasowujące pozwalają łatwo zaznaczać złożone elementy obrazu, takie jak włosy, usuwać kolor tła w pobliżu krawędzi zaznaczenia oraz automatycznie modyfikować krawędzie zaznaczenia i idealnie dopracowywać maski. Wypełnianie z uwzględnianiem zawartości Nowość! Po usunięciu dowolnego szczegółu lub obiektu z obrazu funkcja wypełniania z uwzględnieniem zawartości magicznie wypełni puste miejsce. Ta przełomowa technologia dopasowuje oświetlenie, tony i szumy w celu uzyskania takiego efektu, jakby usuniętej zawartości nigdy tam nie było. więcej »
Dodano: 2011-11-30
AdobeCena: 3048 zł

Oracle Business Intelligence

 Oracle Business Intelligence

Głównym celem systemu jest zapewnienie kadrze zarządzającej dostępu do informacji niezbędnych do sprawnego funkcjonowania, zarządzania i zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Jako partner biznesowy firmy Oracle firma Softelnet oferuje kompleksowe rozwiązanie do analizy danych biznesowych przedsiębiorstwa. więcej »
Dodano: 2011-11-14
Oracle

System Zarządzania Biurem Tłumaczeń On-line (BTO System)

 System Zarządzania Biurem Tłumaczeń On-line (BTO System)

System składa się z trzech modułów: Moduł Zarządzanie Moduł Tłumacz Moduł Klient Moduł Zarządzanie, to główna część systemu przeznaczona dla pracowników biura (część związana z obsługą zleceń) oraz dla właściciela biura tłumaczeń (część administracyjna). Moduł Tłumacz, to część systemu przeznaczona dla tłumaczy pracujących lub współpracujących z biurem tłumaczeń . Moduł Klient, to część systemu przeznaczona dla Klientów korzystających z usług biura tłumaczeń. Więcej informacji: http://blobit.pl/site_html/oprogramowanie-dla-biur-tlumaczen.html więcej »
Dodano: 2011-11-08
Brak danychCena: 10000 zł

Oprogramowanie

Oprogramowanie komputerowe pełni ogromną rolę w wyznaczeniu funkcjonalności naszego komputera. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrego systemu operacyjnego. Poprzez włączanie lub odinstalowywanie poszczególnych jego komponentów, możemy dopasować go do naszych upodobań i wymagań. Nasza praca lub studia czy hobby, wymagają często posiadania i zainstalowania na dysku specjalistycznych programów, takich jak chociażby edytory tekstów czy arkusze kalkulacyjne, a w wolnych chwilach wielu z nas chętnie przeniesie się w wirtualny świat gier komputerowych.