Urządzenia i akcesoria komputerowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Programy użytkowe

Programy użytkowe

Produkty od 1 do 20 z 469

ERP Berberis

Sprzedaż i wdrożenie systemu ERP Berberis. System posiada moduły CRM, Sprzedaży, Magazynu, Produkcji, Serwisu, Finansowy, Księgowy, Analityczny. Oferujemy możliwość leasingu zarówno oprogramowania jak i sprzętu. więcej »
Dodano: 2017-07-03
BMS Creative

Zestawienia JPK JPK_FA , JPK_MA

Zestawienia JPK dla Subiekta4 Mega i Subiekta5 Od 1 stycznia 2018 roku obowiązywać będą przepisy nakładające dodatkowe obowiązki na mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Podatnicy zobowiązani do prowadzenia magazynu odrębnymi przepisami będą jednocześnie zobowiązani do przekazywania w postaci elektronicznej na żądanie organów podatkowych i organów kontroli skarbowej pliku JPK MAG zawierającego dane o prowadzonej gospodarce magazynowej. Przekazanie odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych w postaci jednolitego pliku kontrolnego. Dla użytkowników starych systemów tzw. Subiekt DOS (Subiekt4 Mega, Subiekt5), którzy nadal korzystają z tych programów przygotowano zestawienia własne generujące pliki xml w standardzie zalecanym przez Ministerstwo Finansów. więcej »
Dodano: 2017-06-29
Subiekt4, Subiekt5Cena: 400 zł

Program dla firm

 Program dla firm

Program wspomaga zarządzanie wszystkimi aspektami prowadzonej działalności. sBiznes ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak: obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, produkcja, Majątek trwały, transport i wiele innych. Program doskonale sprawdza się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu. więcej »
Dodano: 2017-06-20
Brak danych

Typ licencji:bezterminowa

Dostawa Instalacja Wdrożenie Serwis Oprogramowanie COMARCH

 Dostawa Instalacja Wdrożenie  Serwis Oprogramowanie COMARCH

Oferujemy dostawę, instalację, wdrożenie i serwis oprogramowania Comarch ERP Optima. Oprogramowanie COMARCH zapraszamy więcej »
Dodano: 2015-07-06
COMARCH

Soga Soho

 Soga Soho

Oprogarmowanie do obsługi gastronomi i holteli. Sprzedaż systemów POS i urządzeń fiskalnych. Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. SOGA to idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie szybka i sprawna obsługa klienta jest najwyższym priorytetem. Intuicyjność obsługi w połączeniu z nowoczesnym interfejsem zapewniają najwyższą ergonomię i wygodę pracy. System został zbudowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę na ekranie dotykowym i dlatego został wyposażony w odpowiednio duże przyciski zapewniające wygodę i przyspieszenie obsługi klienta. Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Elastyczna konstrukcja programu zapewnia zarządzającemu systemem dowolność sposobu konfiguracji, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budowę wygodnego menu więcej »
Dodano: 2017-05-18
NOVITUS

Eset Antywirus Nod32 1PC / 1 Rok - nowa licencja

 Eset Antywirus Nod32 1PC / 1 Rok - nowa licencja

CIESZ SIĘ BEZPIECZNYM INTERNETEM Korzystaj z sieci bez obaw dzięki ochronie, zapewnianej przez legendarny ESET NOD32 Antivirus. Od ponad dwóch dekad program ten jest jednym z ulubionych antywirusów wśród specjalistów branży IT i graczy. Ochrona podczas przeglądania stron www ESET NOD32 Antivirus 10 zapewnia teraz jeszcze skuteczniejszą ochronę dzięki zabezpieczeniu przed atakami wykorzystującymi złośliwe skrypty. Zachowanie wydajności komputera Program działa niezauważenie dla Ciebie i Twojego komputera, pozostawiając wolne zasoby dla programów, z których korzystasz na co dzień. Ciesz się grami i filmami Graj i oglądaj filmy bez denerwujących powiadomień systemowych, dzięki Trybowi Gracza. Intuicyjna obsługa Korzystaj z pełnej ochrony tuż po zakończeniu instalacji programu lub skonfiguruj według własnych wymagań za pomocą ponad 150 szczegółowych ustawień. Zaufaj sprawdzonym technologiom Firma ESET posiada niemal 30 lat doświadczenia w opracowywaniu i rozwijaniu programów zabezpieczających, z których korzysta obecnie 3,8 mln Polaków. NOWOŚĆ Ochrona przed oprogramowaniem wymuszającym okup W czasie rzeczywistym śledzi aktywność aplikacji i procesów w systemie Windows, blokując niechciane próby szyfrowania plików. Działa we współpracy z technologiami obecnymi w aplikacjach ESET. więcej »
Dodano: 2017-05-15
ESETCena: 129.15 zł

Format nośnika:esd

Microsoft ESD Office 365 Personal - 1 komputer PC lub Mac, 1 rok

 Microsoft ESD Office 365 Personal - 1 komputer PC lub Mac, 1 rok

Office 365 Personal to usługa subskrypcyjna, która ma ułatwić Ci wykonywanie różnych zadań na Twoich ulubionych urządzeniach z prawie dowolnego miejsca. Zawiera nowe aplikacje pakietu Office 2016 dla komputerów PC lub Mac! Uzyskaj 1 TB przestrzeni dyskowej w chmurze usługi OneDrive na dokumenty, zdjęcia i filmy, które możesz edytować i udostępniać niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, i z dowolnego urządzenia. Pozostań w kontakcie ze znajomymi i rodziną na całym świecie dzięki 60 minutom na rozmowy przez Skype miesięcznie. Z minut na rozmowy przez Skype możesz korzystać, dzwoniąc na telefony komórkowe i stacjonarne, z dowolnego urządzenia, na którym masz zainstalowany program Skype — telefonu komórkowego, tabletu, telewizora czy innego urządzenia. W ramach aktywnej subskrypcji usługi Office 365 Personal masz zawsze dostęp do najnowszych aplikacji, funkcji i usług pakietu Office — nie musisz myśleć o uaktualnianiu. Jako subskrybent usługi Office 365 możesz od razu liczyć na pomoc ekspertów Microsoft udzielaną telefonicznie lub za pośrednictwem czatu bez dodatkowych opłat. więcej »
Dodano: 2017-05-10
MicrosoftCena: 289 zł

Format nośnika:esd

Microsoft ESD Office 365 Home - 5 komputerów PC lub Mac / 1 rok 6GQ-00092

 Microsoft ESD Office 365 Home - 5 komputerów PC lub Mac / 1 rok 6GQ-00092

Office 365 dla Użytkowników Domowych to usługa subskrypcyjna, która ma ułatwić Tobie i członkom Twojego gospodarstwa domowego wykonywanie różnych zadań na ulubionych urządzeniach z prawie dowolnego miejsca. Pobierz i zainstaluj aplikacje, które znasz i którym ufasz — Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access. Zawiera nowe aplikacje pakietu Office 2016 dla komputerów PC i Mac. Korzystaj z pełnego, zainstalowanego pakietu Office na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach i 5 telefonach (także na urządzeniach z systemem Windows i Android™ oraz na urządzeniach firmy Apple®). Podziel się swoimi uprawnieniami wynikającymi z subskrypcji, takimi jak łatwa instalacja na urządzeniach w gospodarstwie domowym, dodatkowa przestrzeń dyskowa online czy miesięczne minuty na rozmowy przez Skype, nawet z czterema domownikami. Uzyskaj 1 TB przestrzeni dyskowej w chmurze usługi OneDrive — na każdego z maksymalnie 5 użytkowników — na dokumenty, zdjęcia i filmy, które możesz edytować i udostępniać niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, i z dowolnego urządzenia. Pozostań w kontakcie ze znajomymi i rodziną na całym świecie dzięki 60 minutom na rozmowy przez Skype miesięcznie na użytkownika (do pięciu użytkowników). Z minut na rozmowy przez Skype możesz korzystać, dzwoniąc na telefony komórkowe i stacjonarne, z dowolnego urządzenia, na którym masz zainstalowany program Skype — telefonu komórkowego, tabletu, telewizora czy innego urządzenia. W ramach aktywnej subskrypcji na Office 365 dla Użytkowników Domowych masz zawsze dostęp do najnowszych aplikacji, funkcji i usług pakietu Office — nie musisz myśleć o uaktualnianiu. Jako subskrybent usługi Office 365 możesz od razu liczyć na pomoc ekspertów Microsoft udzielaną telefonicznie lub za pośrednictwem czatu bez dodatkowych opłat. więcej »
Dodano: 2017-05-08
MicrosoftCena: 389 zł

Format nośnika:esd

YetiForce CRM 4.0.0

 YetiForce CRM 4.0.0

YetiForce to nowoczesny System klasy CRM, który możesz bezpłatnie pobrać, zainstalować i dowolnie dostosować do profilu działalności swojej firmy. System posiada ponad 150 funkcjonalności, które pozwolą na dowolną automatyzacje procesów. więcej »
Dodano: 2017-05-03
YetiForce Sp. z o.o.

ERP E-SKLEP 2017

 ERP E-SKLEP 2017

Dzięki integracji z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, zamawiając Comarch e-Sklep otrzymujesz wszystko czego potrzebujesz aby prowadzić własny sklep internetowy. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

MOBILE 2017

 MOBILE 2017

Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), magazyn, backup danych czy analizy Business Intelligence. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ALTUM 2017

 ALTUM 2017

Oprogramowanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach które potrzebują indywidualnego podejścia przy wdrażaniu systemy wspomagającego procesy w firmie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ERP XL 2017

 ERP XL 2017

Oprogramowanie które pomaga w procesach na w każdym dziale przedsiębiorstwa zaczynając od Magazynu, kończąc na Zarządzie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

Klasa produktu:ERP

G DATA ANTIVIRUS

 G DATA ANTIVIRUS

Podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci G DATA ANTIVIRUS to podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci. Oprogramowanie niemieckiego producenta zapewnia najlepszą możliwą ochronę przed wirusami oraz chroni Twoje transakcje bankowe i zakupy online. Z antywirusem od G DATA żadne cyfrowe niebezpieczeństwo nie będzie już groźne! To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 100 zł

G DATA TOTAL PROTECTION

 G DATA TOTAL PROTECTION

G DATA TOTAL PROTECTION Kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze G DATA TOTAL PROTECTION to kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze. Maksimum ochrony! G DATA TOTAL PROTECTION chroni Cię nie tylko przed wirusami, trojanami czy hakerskimi atakami, ale dzięki dodatkowym modułom jak Sejf zabezpiecza także Twoje najcenniejsze dane. To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT. więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 145 zł

G DATA INTERNET SECURITY

 G DATA INTERNET SECURITY

G DATA INTERNET SECURITY to wszechstronna ochrona przed wirusami i hakerami z niezawodnym firewallem. Program czuwa u Twego boku dla pełnego bezpieczeństwa Twojego komputera i danych. Nasze oprogramowanie zapewnia najlepszą ochronę przed wirusami i trojanami oraz chroni Cię przed atakami hakerów wykorzystując potężną zaporę sieciową. To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT więcej »
Dodano: 2017-03-07
G DataCena: 149 zł

Rachmistrz GT

 Rachmistrz GT

achmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie. Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków. Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z… więcej »
Dodano: 2017-02-21
InsertCena: 552.27 zł

vendero

 vendero

vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp. Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy… więcej »
Dodano: 2017-02-16
InsertCena: 552.27 zł

mikroSubiekt

 mikroSubiekt

Program mikroSubiekt to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych. System jest kontynuatorem programu sprzedażowego, który ma ugruntowaną pozycję wśród małych i średnich firm. Ta mniejsza wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania. Najważniejsze cechy mikroSubiekta: obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących; uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz); obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów; wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników; sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa); przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta; przypisanie domyślnych marż dla towarów; sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach; możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek); wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.; możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej; możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT); współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012; praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub nowszym; funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez internet; możliwość rejestracji elektronicznej. więcej »
Dodano: 2017-02-16
InsertCena: 184.5 zł

Gestor nexo

 Gestor nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Najważniejsze możliwości Gestora nexo: przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół… więcej »
Dodano: 2017-02-15
InsertCena: 490.77 zł