Urządzenia i akcesoria komputerowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Programy użytkowe

Programy użytkowe

Produkty od 1 do 20 z 453

Smart PRODUKCJA - Program do zarządzania produkcją

 Smart PRODUKCJA - Program do zarządzania produkcją

Obsługa procesów produkcji Definiowanie składu receptur dla wyrobów gotowych w celu wydania odpowiednich mat. na produkcję.Definiowanie etapów produkcji i przydzielanie grup pracowników do poszczególnych etapów wyrobu produktu.Planowanie produkcji – możliwość zaplanowania produkcji własnej oraz z zamówień klientów.Tworzenie harmonogramu pracy pracowników oraz przydzielanie im zadań produkcyjnych. Przy rozpoczynaniu produkcji program wykorzystuje bieżący harmonogram do automatycznego przydzielenia pracy odpowiednim pracownikom – tym którzy są w stanie najszybciej wykonać powierzone zadanie.Raportowanie postępów z każdego etapu realizacji produkcji, możliwość analizy które etapy są najbardziej czasochłonne oraz które zostały zakończone.Elastyczne powiązanie produkcji z magazynem – umożliwia przyjęcie na magazyn dokumentem magazynowym PWP (przychód wewnętrzny z produkcji) gotowego wyrobu z produkcji, co powoduje automatyczne wygenerowanie dokumentu RWP (rozchód wewnętrzny na produkcję), który realizuje wydania materiałów na produkcję w ilościach zdefiniowanych za pomocą receptury. Jednocześnie na dokumencie PWP, który przyjmuje na magazyn wyrób gotowy automatycznie zostają przydzieleni pracownicy oraz zostaje określony dla nich harmonogram pracy. Obsługa zamienników dla każdego elementu składu receptury. więcej na http://www.smart-system.pl więcej »
Dodano: 2019-09-08
Soft-StudioCena: 200 zł

Klasa produktu:ERP

Gemini Cad X19

 Gemini Cad X19

System Gemini Cad jest rozbudowanym narzędziem przeznaczonym do przygotowania konstrukcji odzieżowej lub meblarskiej na podstawie własnych projektów jak i wczytanych za pomocą fotodigitizera z form kartonowych. Zaawansowane funkcje pozwalają na stopniowanie odzieży na podstawie wcześniej wprowadzonych założeń rozmiarowych. Automarker pozwala na ręczne lub automatyczne przygotowanie najwydajniejszych układów kroju i zapisanie ich do formatu obsługiwanego przez ploter lub automatyczną krojownię. więcej »
Dodano: 2019-07-22
Gemini Cad

Programy komputerowe do obsługi firm

 Programy komputerowe do obsługi firm

W ofercie sprzedaży posiadamy programy do obsługi sklepów i firm. Prowadzimy szkolenia z programów do obsługi firmy w każdym zakresie. Polecamy programy do fakturowania i księgowości, do obsługi kadr, płac, czy też program Płatnik. więcej »
Dodano: 2019-07-11
Brak danych

Mesbit

 Mesbit

Mesbit jest rozbudowanym, modułowym systemem realizacji produkcji MES (Manufacturing Execution System przeznaczonym do współpracy z systemami ERP (IFS, SAP). Został stworzony w odpowiedzi na zapotrzebowanie działów produkcji na rynku automotive. Poznaj możliwości naszego systemu na http://www.imobit.pl/products.html więcej »
Dodano: 2019-03-06
IMOBIT

Certyfikat kwalifikowany do podpisu elektronicznego Eurocert

wydanie podpisu elektronicznego w 15 minut u Klienta lub w PeCeT Serwis Wałbrzych Bez konieczności wizyty u notariusza, wysyłania umów do centrum certyfikacji i oczekiwania na zatwierdzenie. więcej »
Dodano: 2019-03-01
Eurocert Podpis elektronicznyCena: 349 zł

Sage Symfonia

 Sage Symfonia

Oprogramowanie służące do obsługi przedsiębiorstwa. Moduły dla księgowości, kadr, sprzedaży oraz inne więcej »
Dodano: 2019-02-04
Sage

Smart SPRZEDAŻ - Program do faktur i zamówień

 Smart SPRZEDAŻ - Program do faktur i zamówień

Program Smart Sprzedaż to system sprzedaży stanowiący niezbędne narzędzie dla handlowca, ułatwiając i przyspieszając cały proces sprzedaży. Oprogramowanie doskonale sprawdzi się jako program do faktur. Oto podstawowe możliwości programu: Szeroki wybór rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury krajowe w PLN lub w walucie obcej, faktury zaliczkowe, faktury korygujące, oferty, rezerwacje towaru do magazynu).Logo firmy na wydruku dokumentówMożliwość pokazania lub ukrycia wybranych danych na wydrukach - bardzo duża ilość opcji.Wiele profili konfiguracyjnych do jednego typu dokumentu umożliwiające incydentalne użycie odmiennego wyglądu wydruku (np. duplikaty faktur lub odmienny styl wydruku dla jednego klienta)Wysyłanie wydruków faktur (jako plik pdf) na e-mail nabywcyWydruki na wiele popularnych drukarek fiskalnych. Drukowanie również paragonów fiskalnych z NIP odbiorcy oraz faktur na drukarkach fiskalnychObsługa zamienników Więcej na www.smart-system.pl więcej »
Dodano: 2014-08-22
Soft-StudioCena: 100 zł

Klasa produktu:ERP

Smart MAGAZYN - Program magazynowy

 Smart MAGAZYN - Program magazynowy

Smart Magazyn to prosty w użytkowaniu program magazynowy służący do zarządzania magazynem towarów (ilościowo oraz wartościowo). Systemy magazynowe naszej produkcji charakteryzują się następującymi funkcjami: Szeroki wybór rodzajów dokumentów magazynowych - PZ, WZ, RW, MM-, MM+ oraz inne zdefiniowane przez użytkownika.Dowolna liczba magazynów, towarów, kontrahentów. Podział ich na grupy w celu szybkiego wyszukiwania.Stany magazynowe z precyzją do 8 miejsc po przecinku, ceny jednostkowe do 4 miejsc po przecinku.Definiowanie własnych wydruków dokumentów (styl graficzny lub tekstowy).Scalanie dokumentów magazynowych (np. kilka WZ w jeden dokument) oraz zmiana typu dokumentu po jego wytworzeniu. więcej na http://www.smart-system.pl więcej »
Dodano: 2014-08-21
Soft-StudioCena: 100 zł

Klasa produktu:ERP

System hotelowy PMS

 System hotelowy PMS

Jeden z najnowocześniejszych i najbardziej rozbudowanych systemów do zarządzania hotelem w Polsce i Europie. Program hotelowy SIHOT działa w oparciu o moduły, które możesz dowolnie spersonalizować. To nie tylko program rezerwacyjny, ale rozbudowany system hotelowy do efektywnego i prostego zarządzanie nawet dużym obiektem. więcej »
Dodano: 2018-11-16
SIHOT

Wersja językowa:polska

Oprogramowanie Norton Antivirus Basic

 Oprogramowanie Norton Antivirus Basic

Oprogramowanie Norton Antivirus Basic to oprogramowanie antywirusowe do użytku domowego. Oprogramowanie przeznaczone jest dla jednego użytkownika przez okres 1 roku. więcej »
Dodano: 2018-10-17
Norton AntivirusCena: 60 zł

Ważność licencji:12 miesiące
Liczba użytkowników:1 szt.

Internet Security

 Internet Security

Szybki i skuteczny pakiet bezpieczeństwa oparty na znanym i cenionym programie antywirusowym ESET NOD32 Antivirus. Niezawodna ochrona przez znanymi i nieznanymi zagrożeniami dla Ciebie i całej Twojej rodziny. Przeznaczony do ochrony komputerów z systemami Windows 10 /8.1 / 8 / 7. więcej »
Dodano: 2018-10-10
ESETCena: 170.97 zł

Ważność licencji:12 miesiące
Liczba użytkowników:1 szt.
Wersja językowa:polska

NOD32 Antywirus

 NOD32 Antywirus

Szybki i skuteczny program antywirusowy. Zapewnia skuteczną ochronę przed znanymi, jak również nowymi zagrożeniami, nie wpływając na pracę Twojego komputera. Przeznaczony do ochrony komputerów z systemami Windows 10 / 8.1 / 8 / 7. więcej »
Dodano: 2018-10-10
ESETCena: 129.15 zł

Ważność licencji:12 miesiące
Liczba użytkowników:1 szt.
Wersja językowa:polska

Comodo ITSM

 Comodo ITSM

Comodo ITSM to połączenie niepenetrowalnej ochrony i rozbudowanego zarządzania siecią. Siedmiowarstwowa ochrona w ramach której znajdziesz m. in. automatyczną piaskownicę, HIPS, czy Viruscope, sprawia że nieważne czy atakuje cię zwykły wirus, czy jesteś ofiarą globalnego ataku, czy nawet obiektem zainteresowania trzyliterowej agencji rządowej. Z natury rzeczy – nic nie ma prawa Cię zainfekować, co potwierdzają testy, filmy, nagrody, a nawet Gartner i International Data Corporation. Zastanawiasz się jak to możliwe? Przetestuj przez 30 dni lub zgłoś się na bezpłatną prezentację online na żywo (możliwy chat z inżynierem!) Comodo ITSM to jedna z najbardziej rozbudowanych konsol centralnego zarządzania, umiejscowiona na serwerze producenta, byś mógł mieć wszystkie swoje komputery pod kontrolą nieważne gdzie będą. Konsola posiada m. in. zdalny pulpit, service desk, patch management, MDM, firewall, i wiele innych. Wszystko konfigurowalne i kompatybilne od Windowsa XP w górę. Zdobywca wielu prestiżowych wyróżnień i nagród, w tym: • Cybersecurity Excellence Award Best Anti-Malware 2016 • ISCA Labs Security Testing Award 2016 • wyróżnienie Gartnera "Definitywny koniec wirusów 0-day" 2016 • wyróżnienie whitepaper od International Data Corporation 2016 • CyberSecurity Breakthrough APT Software of the Year 2017 100% skuteczność ochrony Comodo została tez potwierdzona przez niemieckie laboratorium AV-TEST Warto nadmienić iż: Nasza firma posiada certyfikowanych inżynierów Comodo ITSM jest to gwarancją bezproblemowego wdrożenia oraz pomocy technicznej dla rozwiązania Comodo w Państwa przedsiębiorstwie. więcej »
Dodano: 2018-02-21
Comodo

Klasa produktu:oprogramowanie ochronne
Zawartość pakietu:licencje

Podpis elektroniczny Cencert

 Podpis elektroniczny Cencert

Rodzaje podpisów elektronicznych Zestaw Token Zestaw Standard Zestaw bez czytnika W skład zestawów wchodzą: - Certyfikat ważny 1 rok lub 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji) - Karta procesorowa - Czytnik kart procesorowych – przy zestawie standard i token - Aplikacja PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena (do pobrania ze strony). Zastosowanie m.in. do: wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik) podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura) uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF) kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE ) sporządzania dokumentacji medycznej składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany) składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu więcej »
Dodano: 2018-02-07
CenCertCena: 350 zł

Ważność licencji:24 miesiące

COMARCH ERP OPTIMA

Program Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą. Posiada budowę modułową (kilkanaście zintegrowanych pracujących na jednej bazie danych aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa), dzięki czemu Klient sam decyduje o wyborze niezbędnych dla niego funkcjonalności. Daje to również możliwość rozbudowy programu wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. Comarch ERP Optima znajduje wykorzystanie: w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenie z urzędami (Pakiety linii START dla małych firm), obsługuje zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw. W celu łatwiejszego i bardziej przejrzystego zapoznania się z programem moduły Comarch OPT!MA pogrupowane zostały ze względu na zakres wykorzystywania na: Handel i usługi, Zarządzanie, Księgowość, rozliczenia i kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych. Dzięki Comarch ERP Optima prosto i szybko: wystawisz faktury, obsłużysz magazyn, zaksięgujesz dokumenty, naliczysz wypłaty, rozliczysz się z urzędami, poprowadzisz sklep internetowy…i wiele, wiele więcej. Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego główne zalety to: pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz dzięki pracy na jednej bazie danych, w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów, program zawsze zgodny z przepisami, możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci. Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę z systemem nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z Comarch ERP Optima, którzy mogą korzystać z kontekstowej pomocy wbudowanej w program lub skorzystać z usługi Comarch ASYSTA Funkcje systemu Sprawdź funkcje programu! Dajemy ci gwarancję najlepszych rozwiązań. Przekonaj się, co możesz zyskać i jak ułatwić sobie pracę wybierając poszczególne moduły dla swojej firmy. Opinie Klientów Niezależnie od tego, jaką działalność prowadzisz i w jakiej branży działasz. Comarch ERP Optima to rozwiązanie dla Twojego biznesu. Chcesz się przekonać? Zobacz opinie Użytkowników na temat programu. Rozwiązania dla Biur Rachunkowych Prowadzisz Biuro Rachunkowe, jesteś Doradcą Podatkowym? Specjalnie dla Ciebie mamy narzędzie, które pozwoli… więcej »
Dodano: 2018-01-15
COMARCH

Format nośnika:cd

enova365 Księga Handlowa standard

 enova365 Księga Handlowa standard

Księga Handlowa przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych. Dla kogo: Pracownicy Działu Księgowości i Finansów Kapitałowe spółki prawa handlowego (spółka akcyjna i z o.o.) Spółki osobowe prawa handlowego (komandytowa i komandytowo-akcyjna) Funkcjonalność: Dziennik – umożliwia prowadzenie zapisów księgowych wg jednego dziennika lub sub-dzienników, które grupują dekrety dokumentów danego typu (np. sprzedaż, wyciągi bankowe itp.). Ewidencja dokumentów – automatyczne przeksięgowanie dokumentów do dziennika. Zestawienie sald i obrotów – przeglądanie sald i obrotów kont syntetycznych i analitycznych oraz zapisów na kontach za dowolny okres. Przy wyliczaniu stanów kont uwzględniane mogą być zapisy dokonywane w buforze dziennika księgowań. Deklaracje – zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych, liniowych, CIT -8 sporządzane są automatycznie w oparciu o zdefiniowane zestawienia księgowe. eDeklaracje – możliwość wysyłania do systemu podatkowego elektronicznych deklaracji opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub podpisem niekwalifikowanym (bez konieczności posiadania tzw. kwalifikowanego podpisu elektronicznego; dotyczy to deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D składanych przez osoby fizyczne). Są ewidencjonowane w systemie wraz historią transmisji oraz uzyskanym urzędowym potwierdzeniem odbioru. Schematy księgowe – definiowalne mechanizmy automatyzujące tworzenie dekretów księgowych do różnych typów i definicji dokumentów. Schematy księgowań są budowane przez użytkownika w oparciu o plan kont. Bufor księgowań – jest rodzajem notatnika, w którym ewidencjonujemy dokumenty czy zapisy księgowe. Może on mieć kilka stanów np. dokument wprowadzony lub dokument do wyjaśnienia i pozwala efektywnie zarządzać dokumentami, które wpłynęły do księgowości. Ponadto Bufor daje możliwość dokonywania zapisów w wielu okresach sprawozdawczych. Ewidencja Środków Pieniężnych – pozwala zaprezentować prognozę płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu oraz wprowadzić plany przepływów finansowych… więcej »
Dodano: 2017-11-29
Soneta Sp. z o.o.

Klasa produktu:ERP
Rodzina:enova365
Typ licencji:standard
Wersja produktu:2017

Oprogramowanie antywirusowe

 Oprogramowanie antywirusowe

Polecamy oprogramowanie antywirusowe firmy ESET. Rozwiązania tej firmy pomagają w ochronie komputerów domowych, firmowych stacji roboczych jak i serwerów. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego na nasze strony www więcej »
Dodano: 2017-10-26
ESET

Plan BIOZ na CD

 Plan BIOZ na CD

Plan BIOZ na CD to gotowy przykładowy plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie sporządzony w formie edytowalnej na płycie CD. Jest to proste i perfekcyjne narzędzie do sporządzenia profesjonalnego planu BIOZ, w którym jest już zawarte wszystko co musi zawierać plan BIOZ. Użytkownik nie traci więc czasu na wpisywanie tekstu, który musi znaleźć się w każdym planie. Jedynie uzupełnia indywidualne informacje takie jak: nazwa i adres obiektu budowlanego, nazwę inwestora, opis poszczególnych etapów budowy itp. Ponieważ jest to forma edytowalna, można ją modyfikować w programie MS Word i na podstawie przykładowego planu BIOZ tworzyć nowe plany. więcej »
Dodano: 2017-10-02
EkofitCena: 120 zł

Format nośnika:cd

Program do JPK

 Program do JPK

Dostarczamy naszym klientom innowacyjne, przejrzyste, intuicyjne oraz proste w obsłudze oprogramowanie, które zawiera elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli mikro, małych i średnich firm. Program doskonale sprawdzi się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, szpitalach, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu. Szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu dostępne są na naszej stronie internetowej. więcej »
Dodano: 2017-09-28
sBiznes

Program dla NGO

 Program dla NGO

Oferowane przez nas oprogramowanie zawiera elementy do: wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli oraz rozliczeń finansowych szczególnie pomocne dla Organizacji Pozarządowych. więcej »
Dodano: 2017-09-28
sBiznes