Urządzenia i akcesoria komputerowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Programy użytkowe

Programy użytkowe

Produkty od 21 do 40 z 441

Podpis elektroniczny Cencert

 Podpis elektroniczny Cencert

Rodzaje podpisów elektronicznych Zestaw Token Zestaw Standard Zestaw bez czytnika W skład zestawów wchodzą: - Certyfikat ważny 1 rok lub 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji) - Karta procesorowa - Czytnik kart procesorowych – przy zestawie standard i token - Aplikacja PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena (do pobrania ze strony). Zastosowanie m.in. do: wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik) podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura) uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF) kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE ) sporządzania dokumentacji medycznej składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany) składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu więcej »
Dodano: 2018-02-07
CenCertCena: 350 zł

Ważność licencji:24 miesiące

COMARCH ERP OPTIMA

Program Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą. Posiada budowę modułową (kilkanaście zintegrowanych pracujących na jednej bazie danych aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa), dzięki czemu Klient sam decyduje o wyborze niezbędnych dla niego funkcjonalności. Daje to również możliwość rozbudowy programu wraz z rozwojem przedsiębiorstwa. Comarch ERP Optima znajduje wykorzystanie: w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenie z urzędami (Pakiety linii START dla małych firm), obsługuje zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw. W celu łatwiejszego i bardziej przejrzystego zapoznania się z programem moduły Comarch OPT!MA pogrupowane zostały ze względu na zakres wykorzystywania na: Handel i usługi, Zarządzanie, Księgowość, rozliczenia i kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych. Dzięki Comarch ERP Optima prosto i szybko: wystawisz faktury, obsłużysz magazyn, zaksięgujesz dokumenty, naliczysz wypłaty, rozliczysz się z urzędami, poprowadzisz sklep internetowy…i wiele, wiele więcej. Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego główne zalety to: pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz dzięki pracy na jednej bazie danych, w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów, program zawsze zgodny z przepisami, możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci. Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę z systemem nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z Comarch ERP Optima, którzy mogą korzystać z kontekstowej pomocy wbudowanej w program lub skorzystać z usługi Comarch ASYSTA Funkcje systemu Sprawdź funkcje programu! Dajemy ci gwarancję najlepszych rozwiązań. Przekonaj się, co możesz zyskać i jak ułatwić sobie pracę wybierając poszczególne moduły dla swojej firmy. Opinie Klientów Niezależnie od tego, jaką działalność prowadzisz i w jakiej branży działasz. Comarch ERP Optima to rozwiązanie dla Twojego biznesu. Chcesz się przekonać? Zobacz opinie Użytkowników na temat programu. Rozwiązania dla Biur Rachunkowych Prowadzisz Biuro Rachunkowe, jesteś Doradcą Podatkowym? Specjalnie dla Ciebie mamy narzędzie, które pozwoli… więcej »
Dodano: 2018-01-15
COMARCH

Format nośnika:cd

enova365 Księga Handlowa standard

 enova365 Księga Handlowa standard

Księga Handlowa przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych. Dla kogo: Pracownicy Działu Księgowości i Finansów Kapitałowe spółki prawa handlowego (spółka akcyjna i z o.o.) Spółki osobowe prawa handlowego (komandytowa i komandytowo-akcyjna) Funkcjonalność: Dziennik – umożliwia prowadzenie zapisów księgowych wg jednego dziennika lub sub-dzienników, które grupują dekrety dokumentów danego typu (np. sprzedaż, wyciągi bankowe itp.). Ewidencja dokumentów – automatyczne przeksięgowanie dokumentów do dziennika. Zestawienie sald i obrotów – przeglądanie sald i obrotów kont syntetycznych i analitycznych oraz zapisów na kontach za dowolny okres. Przy wyliczaniu stanów kont uwzględniane mogą być zapisy dokonywane w buforze dziennika księgowań. Deklaracje – zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych, liniowych, CIT -8 sporządzane są automatycznie w oparciu o zdefiniowane zestawienia księgowe. eDeklaracje – możliwość wysyłania do systemu podatkowego elektronicznych deklaracji opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub podpisem niekwalifikowanym (bez konieczności posiadania tzw. kwalifikowanego podpisu elektronicznego; dotyczy to deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D składanych przez osoby fizyczne). Są ewidencjonowane w systemie wraz historią transmisji oraz uzyskanym urzędowym potwierdzeniem odbioru. Schematy księgowe – definiowalne mechanizmy automatyzujące tworzenie dekretów księgowych do różnych typów i definicji dokumentów. Schematy księgowań są budowane przez użytkownika w oparciu o plan kont. Bufor księgowań – jest rodzajem notatnika, w którym ewidencjonujemy dokumenty czy zapisy księgowe. Może on mieć kilka stanów np. dokument wprowadzony lub dokument do wyjaśnienia i pozwala efektywnie zarządzać dokumentami, które wpłynęły do księgowości. Ponadto Bufor daje możliwość dokonywania zapisów w wielu okresach sprawozdawczych. Ewidencja Środków Pieniężnych – pozwala zaprezentować prognozę płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu oraz wprowadzić plany przepływów finansowych… więcej »
Dodano: 2017-11-29
Soneta Sp. z o.o.

Klasa produktu:ERP
Rodzina:enova365
Typ licencji:standard
Wersja produktu:2017

Oprogramowanie antywirusowe

 Oprogramowanie antywirusowe

Polecamy oprogramowanie antywirusowe firmy ESET. Rozwiązania tej firmy pomagają w ochronie komputerów domowych, firmowych stacji roboczych jak i serwerów. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego na nasze strony www więcej »
Dodano: 2017-10-26
ESET

Plan BIOZ na CD

 Plan BIOZ na CD

Plan BIOZ na CD to gotowy przykładowy plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie sporządzony w formie edytowalnej na płycie CD. Jest to proste i perfekcyjne narzędzie do sporządzenia profesjonalnego planu BIOZ, w którym jest już zawarte wszystko co musi zawierać plan BIOZ. Użytkownik nie traci więc czasu na wpisywanie tekstu, który musi znaleźć się w każdym planie. Jedynie uzupełnia indywidualne informacje takie jak: nazwa i adres obiektu budowlanego, nazwę inwestora, opis poszczególnych etapów budowy itp. Ponieważ jest to forma edytowalna, można ją modyfikować w programie MS Word i na podstawie przykładowego planu BIOZ tworzyć nowe plany. więcej »
Dodano: 2017-10-02
EkofitCena: 120 zł

Format nośnika:cd

Program do JPK

 Program do JPK

Dostarczamy naszym klientom innowacyjne, przejrzyste, intuicyjne oraz proste w obsłudze oprogramowanie, które zawiera elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli mikro, małych i średnich firm. Program doskonale sprawdzi się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, szpitalach, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu. Szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu dostępne są na naszej stronie internetowej. więcej »
Dodano: 2017-09-28
sBiznes

Program dla NGO

 Program dla NGO

Oferowane przez nas oprogramowanie zawiera elementy do: wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli oraz rozliczeń finansowych szczególnie pomocne dla Organizacji Pozarządowych. więcej »
Dodano: 2017-09-28
sBiznes

Oprogramowanie do zarządzania sBiznes

 Oprogramowanie do zarządzania sBiznes

Aplikacja dla biznesu zawierająca wszystkie moduły niezbędne dla firmy jak obrót towarowy, kadry i płace, księgowość, produkcja, itp. więcej »
Dodano: 2017-08-29
Brak danych

Zawartość pakietu:do ustalenia

ERP Berberis

 ERP Berberis

Sprzedaż i wdrożenie systemu ERP Berberis. System posiada moduły CRM, Sprzedaży, Magazynu, Produkcji, Serwisu, Finansowy, Księgowy, Analityczny. Oferujemy możliwość leasingu zarówno oprogramowania jak i sprzętu. więcej »
Dodano: 2017-07-03
BMS Creative

Zestawienia JPK JPK_FA , JPK_MA

Zestawienia JPK dla Subiekta4 Mega i Subiekta5 Od 1 stycznia 2018 roku obowiązywać będą przepisy nakładające dodatkowe obowiązki na mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Podatnicy zobowiązani do prowadzenia magazynu odrębnymi przepisami będą jednocześnie zobowiązani do przekazywania w postaci elektronicznej na żądanie organów podatkowych i organów kontroli skarbowej pliku JPK MAG zawierającego dane o prowadzonej gospodarce magazynowej. Przekazanie odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych w postaci jednolitego pliku kontrolnego. Dla użytkowników starych systemów tzw. Subiekt DOS (Subiekt4 Mega, Subiekt5), którzy nadal korzystają z tych programów przygotowano zestawienia własne generujące pliki xml w standardzie zalecanym przez Ministerstwo Finansów. więcej »
Dodano: 2017-06-29
Subiekt4, Subiekt5Cena: 400 zł

Program dla firm

 Program dla firm

Program wspomaga zarządzanie wszystkimi aspektami prowadzonej działalności. sBiznes ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak: obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, produkcja, Majątek trwały, transport i wiele innych. Program doskonale sprawdza się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu. więcej »
Dodano: 2017-06-20
Brak danych

Typ licencji:bezterminowa

Dostawa Instalacja Wdrożenie Serwis Oprogramowanie COMARCH

 Dostawa Instalacja Wdrożenie  Serwis Oprogramowanie COMARCH

Oferujemy dostawę, instalację, wdrożenie i serwis oprogramowania Comarch ERP Optima. Oprogramowanie COMARCH zapraszamy więcej »
Dodano: 2015-07-06
COMARCH

Soga Soho

 Soga Soho

Oprogarmowanie do obsługi gastronomi i holteli. Sprzedaż systemów POS i urządzeń fiskalnych. Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. SOGA to idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie szybka i sprawna obsługa klienta jest najwyższym priorytetem. Intuicyjność obsługi w połączeniu z nowoczesnym interfejsem zapewniają najwyższą ergonomię i wygodę pracy. System został zbudowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę na ekranie dotykowym i dlatego został wyposażony w odpowiednio duże przyciski zapewniające wygodę i przyspieszenie obsługi klienta. Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Elastyczna konstrukcja programu zapewnia zarządzającemu systemem dowolność sposobu konfiguracji, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budowę wygodnego menu więcej »
Dodano: 2017-05-18
NOVITUS

YetiForce CRM

 YetiForce CRM

YetiForce to nowoczesny System klasy CRM, który możesz bezpłatnie pobrać, zainstalować i dowolnie dostosować do profilu działalności swojej firmy. System posiada ponad 150 funkcjonalności, które pozwolą na dowolną automatyzacje procesów. więcej »
Dodano: 2017-05-03
YetiForce S.A.

ERP E-SKLEP 2017

 ERP E-SKLEP 2017

Dzięki integracji z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, zamawiając Comarch e-Sklep otrzymujesz wszystko czego potrzebujesz aby prowadzić własny sklep internetowy. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

MOBILE 2017

 MOBILE 2017

Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), magazyn, backup danych czy analizy Business Intelligence. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ALTUM 2017

 ALTUM 2017

Oprogramowanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach które potrzebują indywidualnego podejścia przy wdrażaniu systemy wspomagającego procesy w firmie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ERP XL 2017

 ERP XL 2017

Oprogramowanie które pomaga w procesach na w każdym dziale przedsiębiorstwa zaczynając od Magazynu, kończąc na Zarządzie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

Klasa produktu:ERP

G DATA ANTIVIRUS

 G DATA ANTIVIRUS

Podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci G DATA ANTIVIRUS to podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci. Oprogramowanie niemieckiego producenta zapewnia najlepszą możliwą ochronę przed wirusami oraz chroni Twoje transakcje bankowe i zakupy online. Z antywirusem od G DATA żadne cyfrowe niebezpieczeństwo nie będzie już groźne! To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 100 zł

G DATA TOTAL PROTECTION

 G DATA TOTAL PROTECTION

G DATA TOTAL PROTECTION Kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze G DATA TOTAL PROTECTION to kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze. Maksimum ochrony! G DATA TOTAL PROTECTION chroni Cię nie tylko przed wirusami, trojanami czy hakerskimi atakami, ale dzięki dodatkowym modułom jak Sejf zabezpiecza także Twoje najcenniejsze dane. To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT. więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 145 zł