Oprogramowanie
Sage SymfoniaOprogramowanie służące do obsługi przedsiębiorstwa. Moduły dla księgowości, kadr, sprzedaży oraz inne więcej » | ||||||||
Program do fakturProgram Smart Sprzedaż to system sprzedaży stanowiący niezbędne narzędzie dla handlowca, ułatwiając i przyspieszając cały proces sprzedaży. Oprogramowanie doskonale sprawdzi się jako program do faktur. Oto podstawowe możliwości programu:
Szeroki wybór rodzajów dokumentów sprzedaży (faktury krajowe w PLN lub w walucie obcej, faktury zaliczkowe, faktury korygujące, oferty, rezerwacje towaru do magazynu).Logo firmy na wydruku dokumentówMożliwość pokazania lub ukrycia wybranych danych na wydrukach - bardzo duża ilość opcji.Wiele profili konfiguracyjnych do jednego typu dokumentu umożliwiające incydentalne użycie odmiennego wyglądu wydruku (np. duplikaty faktur lub odmienny styl wydruku dla jednego klienta)Wysyłanie wydruków faktur (jako plik pdf) na e-mail nabywcyWydruki na wiele popularnych drukarek fiskalnych. Drukowanie również paragonów fiskalnych z NIP odbiorcy oraz faktur na drukarkach fiskalnychObsługa zamiennikówObsługa split-payment - mechanizmu podzielonej płatności
Więcej na www.smart-system.pl więcej »
| ||||||||
Program magazynowySmart Magazyn to prosty w użytkowaniu program magazynowy służący do zarządzania magazynem towarów (ilościowo oraz wartościowo). Systemy magazynowe naszej produkcji charakteryzują się następującymi funkcjami:
Szeroki wybór rodzajów dokumentów magazynowych - PZ, WZ, RW, MM-, MM+ oraz inne zdefiniowane przez użytkownika.Dowolna liczba magazynów, towarów, kontrahentów. Podział ich na grupy w celu szybkiego wyszukiwania.Stany magazynowe z precyzją do 8 miejsc po przecinku, ceny jednostkowe do 4 miejsc po przecinku.Definiowanie własnych wydruków dokumentów (styl graficzny lub tekstowy).Scalanie dokumentów magazynowych (np. kilka WZ w jeden dokument) oraz zmiana typu dokumentu po jego wytworzeniu.
więcej na http://www.smart-system.pl więcej »
| ||||||||
System hotelowy PMSJeden z najnowocześniejszych i najbardziej rozbudowanych systemów do zarządzania hotelem w Polsce i Europie. Program hotelowy SIHOT działa w oparciu o moduły, które możesz dowolnie spersonalizować. To nie tylko program rezerwacyjny, ale rozbudowany system hotelowy do efektywnego i prostego zarządzanie nawet dużym obiektem. więcej »
| ||||||||
Oprogramowanie Norton Antivirus BasicOprogramowanie Norton Antivirus Basic to oprogramowanie antywirusowe do użytku domowego. Oprogramowanie przeznaczone jest dla jednego użytkownika przez okres 1 roku. więcej »
| ||||||||
Internet SecuritySzybki i skuteczny pakiet bezpieczeństwa oparty na znanym i cenionym programie antywirusowym ESET NOD32 Antivirus. Niezawodna ochrona przez znanymi i nieznanymi zagrożeniami dla Ciebie i całej Twojej rodziny. Przeznaczony do ochrony komputerów z systemami Windows 10 /8.1 / 8 / 7. więcej »
| ||||||||
NOD32 AntywirusSzybki i skuteczny program antywirusowy.
Zapewnia skuteczną ochronę przed znanymi, jak również nowymi zagrożeniami, nie wpływając na pracę Twojego komputera. Przeznaczony do ochrony komputerów z systemami Windows 10 / 8.1 / 8 / 7. więcej »
| ||||||||
Comodo ITSMComodo ITSM to połączenie niepenetrowalnej ochrony i rozbudowanego zarządzania siecią. Siedmiowarstwowa ochrona w ramach której znajdziesz m. in. automatyczną piaskownicę, HIPS, czy Viruscope, sprawia że nieważne czy atakuje cię zwykły wirus, czy jesteś ofiarą globalnego ataku, czy nawet obiektem zainteresowania trzyliterowej agencji rządowej. Z natury rzeczy – nic nie ma prawa Cię zainfekować, co potwierdzają testy, filmy, nagrody, a nawet Gartner i International Data Corporation.
Zastanawiasz się jak to możliwe? Przetestuj przez 30 dni lub zgłoś się na bezpłatną prezentację online na żywo (możliwy chat z inżynierem!)
Comodo ITSM to jedna z najbardziej rozbudowanych konsol centralnego zarządzania, umiejscowiona na serwerze producenta, byś mógł mieć wszystkie swoje komputery pod kontrolą nieważne gdzie będą. Konsola posiada m. in. zdalny pulpit, service desk, patch management, MDM, firewall, i wiele innych. Wszystko konfigurowalne i kompatybilne od Windowsa XP w górę.
Zdobywca wielu prestiżowych wyróżnień i nagród, w tym:
• Cybersecurity Excellence Award Best Anti-Malware 2016
• ISCA Labs Security Testing Award 2016
• wyróżnienie Gartnera "Definitywny koniec wirusów 0-day" 2016
• wyróżnienie whitepaper od International Data Corporation 2016
• CyberSecurity Breakthrough APT Software of the Year 2017
100% skuteczność ochrony Comodo została tez potwierdzona przez niemieckie laboratorium AV-TEST
Warto nadmienić iż:
Nasza firma posiada certyfikowanych inżynierów Comodo ITSM jest to gwarancją bezproblemowego wdrożenia oraz pomocy technicznej dla rozwiązania Comodo w Państwa przedsiębiorstwie. więcej »
| ||||||||
Podpis elektroniczny CencertRodzaje podpisów elektronicznych
Zestaw Token
Zestaw Standard
Zestaw bez czytnika
W skład zestawów wchodzą:
- Certyfikat ważny 1 rok lub 2 lata (uniwersalny lub z dodatkowymi danymi firmy/instytucji)
- Karta procesorowa
- Czytnik kart procesorowych – przy zestawie standard i token
- Aplikacja PEM-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego podpisu elektronicznego oraz z oprogramowaniem ENCARD (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena (do pobrania ze strony).
Zastosowanie m.in. do:
wysyłania deklaracji ZUS (program Płatnik) podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej wystawiania faktur w formie elektronicznej (e-faktura) uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych przesyłania danych do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF) kontaktów z urzędami administracji publicznej (np. e-KRS, e-deklaracja , e-GIODO, UFE ) sporządzania dokumentacji medycznej składania dyspozycji, przelewów, zmian w bankowości elektronicznej (w bankach honorujących podpis kwalifikowany) składania e-pozwów drogą elektroniczną do e-sądu więcej »
| ||||||||
COMARCH ERP OPTIMAProgram Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą. Posiada budowę modułową (kilkanaście zintegrowanych pracujących na jednej bazie danych aplikacji-modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa), dzięki czemu Klient sam decyduje o wyborze niezbędnych dla niego funkcjonalności. Daje to również możliwość rozbudowy programu wraz z rozwojem przedsiębiorstwa.
Comarch ERP Optima znajduje wykorzystanie:
w małych firmach, potrzebujących obsłużyć podstawową działalność, tj. fakturowanie, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, rozliczenie z urzędami (Pakiety linii START dla małych firm),
obsługuje zaawansowane procesy biznesowe średnich przedsiębiorstw.
W celu łatwiejszego i bardziej przejrzystego zapoznania się z programem moduły Comarch OPT!MA pogrupowane zostały ze względu na zakres wykorzystywania na: Handel i usługi, Zarządzanie, Księgowość, rozliczenia i kadry. Program posiada także bogaty zestaw narzędzi dedykowanych dla biur rachunkowych.
Dzięki Comarch ERP Optima prosto i szybko:
wystawisz faktury,
obsłużysz magazyn,
zaksięgujesz dokumenty,
naliczysz wypłaty,
rozliczysz się z urzędami,
poprowadzisz sklep internetowy…i wiele, wiele więcej.
Comarch ERP Optima to nowoczesny program wspomagający zarządzanie firmą, którego główne zalety to:
pełna integracja, czyli dane wpisujesz tylko jeden raz dzięki pracy na jednej bazie danych,
w miarę rozwoju firmy możesz dokupywać więcej modułów,
program zawsze zgodny z przepisami,
możliwość pracy jednostanowiskowej lub w sieci.
Ergonomiczny i przyjazny interfejs programu ułatwia pracę z systemem nie tylko zaawansowanym użytkownikom, ale i rozpoczynającym pracę z Comarch ERP Optima, którzy mogą korzystać z kontekstowej pomocy wbudowanej w program lub skorzystać z usługi Comarch ASYSTA
Funkcje systemu
Sprawdź funkcje programu! Dajemy ci gwarancję najlepszych rozwiązań. Przekonaj się, co możesz zyskać i jak ułatwić sobie pracę wybierając poszczególne moduły dla swojej firmy.
Opinie Klientów
Niezależnie od tego, jaką działalność prowadzisz i w jakiej branży działasz. Comarch ERP Optima to rozwiązanie dla Twojego biznesu. Chcesz się przekonać? Zobacz opinie Użytkowników na temat programu.
Rozwiązania dla Biur Rachunkowych
Prowadzisz Biuro Rachunkowe, jesteś Doradcą Podatkowym? Specjalnie dla Ciebie mamy narzędzie, które pozwoli… więcej »
| ||||||||
enova365 Księga Handlowa standardKsięga Handlowa
przeznaczona jest do księgowania w oparciu o plan kont
To ergonomiczne i nowoczesne narzędzie dla księgowych, które pozwala ewidencjonować dokumenty i sporządzać deklaracje oraz sprawozdania bieżące i okresowe. Usprawnia codzienną pracę, zamykanie miesiąca czy roku obrachunkowego. Oprócz funkcji opartych o ogólne zasady prowadzenia księgowości, oferuje narzędzia, które automatyzują proces ewidencjonowania dokumentów oraz operacji gospodarczych.
Dla kogo:
Pracownicy Działu Księgowości i Finansów
Kapitałowe spółki prawa handlowego (spółka akcyjna i z o.o.)
Spółki osobowe prawa handlowego (komandytowa i komandytowo-akcyjna)
Funkcjonalność:
Dziennik – umożliwia prowadzenie zapisów księgowych wg jednego dziennika lub sub-dzienników, które grupują dekrety dokumentów danego typu (np. sprzedaż, wyciągi bankowe itp.).
Ewidencja dokumentów – automatyczne przeksięgowanie dokumentów do dziennika.
Zestawienie sald i obrotów – przeglądanie sald i obrotów kont syntetycznych i analitycznych oraz zapisów na kontach za dowolny okres. Przy wyliczaniu stanów kont uwzględniane mogą być zapisy dokonywane w buforze dziennika księgowań.
Deklaracje – zaliczki na podatek dochodowy na zasadach ogólnych, liniowych, CIT -8 sporządzane są automatycznie w oparciu o zdefiniowane zestawienia księgowe.
eDeklaracje – możliwość wysyłania do systemu podatkowego elektronicznych deklaracji opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub podpisem niekwalifikowanym (bez konieczności posiadania tzw. kwalifikowanego podpisu elektronicznego; dotyczy to deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-7D składanych przez osoby fizyczne). Są ewidencjonowane w systemie wraz historią transmisji oraz uzyskanym urzędowym potwierdzeniem odbioru.
Schematy księgowe – definiowalne mechanizmy automatyzujące tworzenie dekretów księgowych do różnych typów i definicji dokumentów. Schematy księgowań są budowane przez użytkownika w oparciu o plan kont.
Bufor księgowań – jest rodzajem notatnika, w którym ewidencjonujemy dokumenty czy zapisy księgowe. Może on mieć kilka stanów np. dokument wprowadzony lub dokument do wyjaśnienia i pozwala efektywnie zarządzać dokumentami, które wpłynęły do księgowości. Ponadto Bufor daje możliwość dokonywania zapisów w wielu okresach sprawozdawczych.
Ewidencja Środków Pieniężnych – pozwala zaprezentować prognozę płatności w oparciu o terminy płatności w wybranym okresie czasu oraz wprowadzić plany przepływów finansowych… więcej »
| ||||||||
Oprogramowanie antywirusowePolecamy oprogramowanie antywirusowe firmy ESET.
Rozwiązania tej firmy pomagają w ochronie komputerów domowych, firmowych stacji roboczych jak i serwerów.
Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego na nasze strony www więcej » | ||||||||
Plan BIOZ na CDPlan BIOZ na CD to gotowy przykładowy plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie sporządzony w formie edytowalnej na płycie CD. Jest to proste i perfekcyjne narzędzie do sporządzenia profesjonalnego planu BIOZ, w którym jest już zawarte wszystko co musi zawierać plan BIOZ. Użytkownik nie traci więc czasu na wpisywanie tekstu, który musi znaleźć się w każdym planie. Jedynie uzupełnia indywidualne informacje takie jak: nazwa i adres obiektu budowlanego, nazwę inwestora, opis poszczególnych etapów budowy itp.
Ponieważ jest to forma edytowalna, można ją modyfikować w programie MS Word i na podstawie przykładowego planu BIOZ tworzyć nowe plany. więcej »
| ||||||||
Program do JPKDostarczamy naszym klientom innowacyjne, przejrzyste, intuicyjne oraz proste w obsłudze oprogramowanie, które zawiera elementy niezbędne do wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli mikro, małych i średnich firm.
Program doskonale sprawdzi się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, szpitalach, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu.
Szczegółowe informacje na temat funkcjonalności programu dostępne są na naszej stronie internetowej. więcej » | ||||||||
Program dla NGOOferowane przez nas oprogramowanie zawiera elementy do: wspomagania pracy, obsługi, zarządzania, nadzoru i kontroli oraz rozliczeń finansowych szczególnie pomocne dla Organizacji Pozarządowych. więcej » | ||||||||
Oprogramowanie do zarządzania sBiznesAplikacja dla biznesu zawierająca wszystkie moduły niezbędne dla firmy jak obrót towarowy, kadry i płace, księgowość, produkcja, itp. więcej »
| ||||||||
Comarch ERP OptimaComarch ERP Optima to polski, zintegrowany system informatyczny klasy ERP.
Program stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach z każdej branży. Składa się ze zintegrowanych modułów obsługujących różne obszary działalności przedsiębiorstwa.
Podstawowe moduły to
- Kasa bank
- Handel
- Księgowość
- Płace i Kadry
- CRM
- Serwis
- Mobilny Handlowiec więcej » | ||||||||
ERP BerberisSprzedaż i wdrożenie systemu ERP Berberis. System posiada moduły CRM, Sprzedaży, Magazynu, Produkcji, Serwisu, Finansowy, Księgowy, Analityczny. Oferujemy możliwość leasingu zarówno oprogramowania jak i sprzętu. więcej » | ||||||||
Zestawienia JPK JPK_FA , JPK_MAZestawienia JPK dla Subiekta4 Mega i Subiekta5
Od 1 stycznia 2018 roku obowiązywać będą przepisy nakładające dodatkowe obowiązki na mikro, małych i średnich przedsiębiorców. Podatnicy zobowiązani do prowadzenia magazynu odrębnymi przepisami będą jednocześnie zobowiązani do przekazywania w postaci elektronicznej na żądanie organów podatkowych i organów kontroli skarbowej pliku JPK MAG zawierającego dane o prowadzonej gospodarce magazynowej. Przekazanie odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych w postaci jednolitego pliku kontrolnego.
Dla użytkowników starych systemów tzw. Subiekt DOS (Subiekt4 Mega, Subiekt5), którzy nadal korzystają z tych programów przygotowano zestawienia własne generujące pliki xml w standardzie zalecanym przez Ministerstwo Finansów. więcej » | ||||||||
Program dla firmProgram wspomaga zarządzanie wszystkimi aspektami prowadzonej działalności. sBiznes ułatwia prowadzenie biznesu w takich obszarach jak: obrót towarowy, księgowość, kadry/płace, produkcja, Majątek trwały, transport i wiele innych.
Program doskonale sprawdza się w firmach, instytucjach, biurach rachunkowych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, wypożyczalniach, sklepach, restauracjach, hotelach, muzeach oraz w obiektach z kontrolą i nadzorem dostępu. więcej »
|
Oprogramowanie
Oprogramowanie komputerowe pełni ogromną rolę w wyznaczeniu funkcjonalności naszego komputera. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrego systemu operacyjnego. Poprzez włączanie lub odinstalowywanie poszczególnych jego komponentów, możemy dopasować go do naszych upodobań i wymagań. Nasza praca lub studia czy hobby, wymagają często posiadania i zainstalowania na dysku specjalistycznych programów, takich jak chociażby edytory tekstów czy arkusze kalkulacyjne, a w wolnych chwilach wielu z nas chętnie przeniesie się w wirtualny świat gier komputerowych.