Urządzenia i akcesoria komputerowe

Jesteś tutaj: » Strona główna » Oprogramowanie

Oprogramowanie

Produkty od 41 do 60 z 612

Dostawa Instalacja Wdrożenie Serwis Oprogramowanie COMARCH

 Dostawa Instalacja Wdrożenie  Serwis Oprogramowanie COMARCH

Oferujemy dostawę, instalację, wdrożenie i serwis oprogramowania Comarch ERP Optima. Oprogramowanie COMARCH zapraszamy więcej »
Dodano: 2015-07-06
COMARCH

Soga Soho

 Soga Soho

Oprogarmowanie do obsługi gastronomi i holteli. Sprzedaż systemów POS i urządzeń fiskalnych. Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspierające funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. SOGA to idealne rozwiązanie wszędzie tam gdzie szybka i sprawna obsługa klienta jest najwyższym priorytetem. Intuicyjność obsługi w połączeniu z nowoczesnym interfejsem zapewniają najwyższą ergonomię i wygodę pracy. System został zbudowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić pracę na ekranie dotykowym i dlatego został wyposażony w odpowiednio duże przyciski zapewniające wygodę i przyspieszenie obsługi klienta. Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Elastyczna konstrukcja programu zapewnia zarządzającemu systemem dowolność sposobu konfiguracji, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budowę wygodnego menu więcej »
Dodano: 2017-05-18
NOVITUS

YetiForce CRM

 YetiForce CRM

YetiForce to nowoczesny System klasy CRM, który możesz bezpłatnie pobrać, zainstalować i dowolnie dostosować do profilu działalności swojej firmy. System posiada ponad 150 funkcjonalności, które pozwolą na dowolną automatyzacje procesów. więcej »
Dodano: 2017-05-03
YetiForce S.A.

ERP E-SKLEP 2017

 ERP E-SKLEP 2017

Dzięki integracji z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem, zamawiając Comarch e-Sklep otrzymujesz wszystko czego potrzebujesz aby prowadzić własny sklep internetowy. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

MOBILE 2017

 MOBILE 2017

Rozwiązania mobilne to nowoczesne narzędzia dostępne zarówno na smartfony jak i tablety wspierające kluczowe procesy firmy, tj. sprzedaż (SFA), magazyn, backup danych czy analizy Business Intelligence. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ALTUM 2017

 ALTUM 2017

Oprogramowanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach które potrzebują indywidualnego podejścia przy wdrażaniu systemy wspomagającego procesy w firmie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

ERP XL 2017

 ERP XL 2017

Oprogramowanie które pomaga w procesach na w każdym dziale przedsiębiorstwa zaczynając od Magazynu, kończąc na Zarządzie. więcej »
Dodano: 2017-04-06
COMARCH

Klasa produktu:ERP

G DATA ANTIVIRUS

 G DATA ANTIVIRUS

Podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci G DATA ANTIVIRUS to podstawowe zabezpieczenie przed wirusami i innymi zagrożeniami z sieci. Oprogramowanie niemieckiego producenta zapewnia najlepszą możliwą ochronę przed wirusami oraz chroni Twoje transakcje bankowe i zakupy online. Z antywirusem od G DATA żadne cyfrowe niebezpieczeństwo nie będzie już groźne! To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 100 zł

G DATA TOTAL PROTECTION

 G DATA TOTAL PROTECTION

G DATA TOTAL PROTECTION Kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze G DATA TOTAL PROTECTION to kompletny pakiet bezpieczeństwa dla ochrony twoich danych i bezproblemowej pracy na komputerze. Maksimum ochrony! G DATA TOTAL PROTECTION chroni Cię nie tylko przed wirusami, trojanami czy hakerskimi atakami, ale dzięki dodatkowym modułom jak Sejf zabezpiecza także Twoje najcenniejsze dane. To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT. więcej »
Dodano: 2017-03-13
G DataCena: 145 zł

G DATA INTERNET SECURITY

 G DATA INTERNET SECURITY

G DATA INTERNET SECURITY to wszechstronna ochrona przed wirusami i hakerami z niezawodnym firewallem. Program czuwa u Twego boku dla pełnego bezpieczeństwa Twojego komputera i danych. Nasze oprogramowanie zapewnia najlepszą ochronę przed wirusami i trojanami oraz chroni Cię przed atakami hakerów wykorzystując potężną zaporę sieciową. To właśnie jest #GERMANSICHERHEIT więcej »
Dodano: 2017-03-07
G DataCena: 149 zł

Rachmistrz GT

 Rachmistrz GT

achmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie. Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków. Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z… więcej »
Dodano: 2017-02-21
InsertCena: 552.27 zł

vendero

 vendero

vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Dzięki vendero można stworzyć jeden z trzech typów serwisów: sklep internetowy - umożliwia wygodną sprzedaż towarów z Subiekta GT lub Subiekta nexo. Zamówienia ze sklepu trafiają bezpośrednio do Subiekta, a panel administracyjny zapewnia pełną kontrolę nad zawartością, wyglądem oraz funkcjonalnością serwisu; witryna z ofertą - strona prezentująca szczegółową ofertę produktów i usług (z podziałem na kategorie). Dane o towarach są importowane z Subiekta GT lub Subiekta nexo do witryny (m.in. nazwa, cena, zdjęcia towaru). Można tam zamieścić również informacje o firmie, aktualności i dane kontaktowe; firmowy serwis WWW - serwis, w którym można zamieszczać najważniejsze informacje o firmie, ogólny opis oferty (bez prezentowania produktów), aktualności, dane kontaktowe itp. Najważniejsze zalety vendero: łatwy i szybki start – własny sklep lub witrynę można założyć za pomocą kilku kliknięć – wszystkie dane są pobierane z uzupełnionych pól w systemie InsERT GT lub InsERT nexo, a prosty kreator prowadzi krok po kroku przez cały proces zakładania witryny; prosta modyfikacja wyglądu witryny – gotowe szablony graficzne oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji; zawartość, układ i kolorystykę serwisu można w dowolnym momencie modyfikować; kompletny pakiet – nie ma potrzeby wykupywania domeny i serwera – pakiet obejmuje hosting oraz prosty i czytelny adres internetowy; stały dostęp – serwisem stworzonym w vendero można zarządzać z dowolnego miejsca; wystarczy… więcej »
Dodano: 2017-02-16
InsertCena: 552.27 zł

mikroSubiekt

 mikroSubiekt

Program mikroSubiekt to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną pracę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych. System jest kontynuatorem programu sprzedażowego, który ma ugruntowaną pozycję wśród małych i średnich firm. Ta mniejsza wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania. Najważniejsze cechy mikroSubiekta: obsługa faktur VAT, paragonów i faktur korygujących; uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja Rozlicz); obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów; wielowalutowość wydruków dokumentów i cenników; sprzedaż towarów przez wartość (np. paliwa); przypisanie domyślnej formy płatności do kontrahenta; przypisanie domyślnych marż dla towarów; sprawdzanie unikatowości kodu kreskowego w towarach; możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek); wiele podstawowych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż według asortymentu, sprzedaż w okresie itd.; możliwość zbiorczej zmiany stawek VAT w kartotece towarowej; możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe Insertu (np. Rachmistrz GT, Rewizor GT); współpraca z Microsoft SQL Server 2005, 2008, 2008 R2 oraz 2012; praca w systemie Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub nowszym; funkcja umożliwiająca zgłaszanie sugestii przez internet; możliwość rejestracji elektronicznej. więcej »
Dodano: 2017-02-16
InsertCena: 184.5 zł

Gestor nexo

 Gestor nexo

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Najważniejsze możliwości Gestora nexo: przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół… więcej »
Dodano: 2017-02-15
InsertCena: 490.77 zł

Gratyfikant nexo

 Gratyfikant nexo

Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji. Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych. Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo: strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie; wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń; prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców: - składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji; - określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników; - łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych; - rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych; - automatyzacja naliczania wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator; - analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty; - duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników; umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami; bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców; planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe; ewidencja czasu pracy: - godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne; - urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności; - ekwiwalenty za urlop; akordy, prowizje i potrącenia komornicze; obsługa delegacji krajowych i zagranicznych; naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12,… więcej »
Dodano: 2017-02-15
InsertCena: 1843.77 zł

Subiekt nexo

 Subiekt nexo

ubiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej… więcej »
Dodano: 2017-02-15
InsertCena: 736.77 zł

Rachmistrz nexo

 Rachmistrz nexo

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków. Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami. Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo: prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości); ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT; ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów; podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami; ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT; obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy; obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe; obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line); ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT; wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT; wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA)… więcej »
Dodano: 2017-02-15
InsertCena: 552.27 zł

Gestor GT

 Gestor GT

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji. Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy. Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. Najważniejsze zalety Gestora GT: - szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT; - planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; - łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; - kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; - wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; - dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego… więcej »
Dodano: 2017-02-13
InsertCena: 859.77 zł

Rewizor GT

 Rewizor GT

Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych. Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych. Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom. Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT - w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży - Subiekt GT, system kadrowo-płacowy - Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami - Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT. Podręcznik rachunkowości Podstawowe cechy Rewizora GT: elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych; rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych; zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT; ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne; automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji); funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i… więcej »
Dodano: 2017-02-13
InsertCena: 1843.77 zł

statlook helpdesk

 statlook helpdesk

statlook to profesjonalny system helpdeskowy dla małych, średnich i dużych firm. Narzędzie to w szczególności dedykowane jest administratorom IT, których zadaniem jest bieżąca obsługa użytkowników. Świadczenie codziennego wsparcia technicznego nie musi być uciążliwym problemem. Podstawową zaletą helpdesku statlook jest łatwość i szybkość obsługi. Wszystkie maile od użytkowników oprogramowanie automatycznie zamienia w tickety. statlook Helpdesk to odpowiednie narzędzie, które usprawni codzienne zmagania Administratorów IT z problemami użytkowników. Program posiada wbudowany moduł Direct PC - zdalny pulpit. więcej »
Dodano: 2017-01-05
A plus C Systems

Oprogramowanie

Oprogramowanie komputerowe pełni ogromną rolę w wyznaczeniu funkcjonalności naszego komputera. Dlatego tak ważne jest posiadanie dobrego systemu operacyjnego. Poprzez włączanie lub odinstalowywanie poszczególnych jego komponentów, możemy dopasować go do naszych upodobań i wymagań. Nasza praca lub studia czy hobby, wymagają często posiadania i zainstalowania na dysku specjalistycznych programów, takich jak chociażby edytory tekstów czy arkusze kalkulacyjne, a w wolnych chwilach wielu z nas chętnie przeniesie się w wirtualny świat gier komputerowych.